KOntaktlinser på nettet
Fra : Michael Hansen

Dato : 03-06-04 19:36

Hejsa,

Jeg har i en lang årrække brugt kontaktlinser, men droppede dem til fordel
for briller for et par år siden.

Nu har jeg hos min optiker fået nogle dagslinser og synes egentlig meget
godt om det. Men de koster kassen - og så ved jeg jo der kan købes in på
nettet.....

Nogen der har erfaringer hermed - herunder hvor er det billigst, for så vidt
jeg lige kan se er det jo mere eller mindre de samme fabrikater, der går
igen

vh
Michael

Fra : Ditte Hansen

Dato : 03-06-04 20:09

> [...]
vidt
> jeg lige kan se er det jo mere eller mindre de samme fabrikater, der går

Hej

Jeg bruger ikke selv linser........... Men
http://www.linsen.dk/
Men ellers er google et godt sted at søge.

Hilsen Ditte

Fra : John Sahl

Dato : 05-06-04 08:47

www.linseshop.dk bruger jeg helt uden nogen som helst problemer.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Lampen

Dato : 05-06-04 20:03

Michael Hansen wrote:
> [...]
> jeg lige kan se er det jo mere eller mindre de samme fabrikater, der går

Har ikke prøvet online endnu, men når jeg får visa har jeg tænkt mig at
købe på https://www.postoptics.co.uk/

Fra : Michael Hansen

Dato : 06-06-04 16:00

Har lige bestilt på Lensway.com/uk

Jeg synes priserne virkede OK på niveau med flere af de udenlandske

Fra : Lampen

Dato : 06-06-04 20:18

Michael Hansen wrote:

> Har lige bestilt på Lensway.com/uk
>
> Jeg synes priserne virkede OK på niveau med flere af de udenlandske

Weeee, tak for linket :D