Tinitus
Fra : bv

Dato : 03-06-04 16:34

Har i øjeblikket "motionsbetinget" tinnitus. Når jeg ikke løber er der en
meget beskeden ringende lyd i øret, men når jeg løber en 8 km tur begynder
tonen i øret at blive meget højere og der kan gå flere timer efter turen til
lyden er på det lave niveau igen. Er der nogen der har prøvet lignende?

---

Fra : G.B.

Dato : 03-06-04 19:47

"bv" <Anonymous@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> begynder tonen i øret at blive meget højere og der kan gå flere timer
> efter turen til lyden er på det lave niveau igen. Er der nogen der har

Ja, men ikke så meget at jeg har anset det for noget, som var værd at
bekymre sig om.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen