Hvad er navnet på (Hud)
Fra : jan

Dato : 24-05-04 18:51

Hej
Hvad er navnet på hud folder/klumper som vokser ud fra huden. Mine 3 stk er
ca 1 cm lange røde/hudfarvet
Jeg vir gerne kunne søge i Netdoktor.dk Men kan ej finde noget da jeg ikke
kender navnet.
HH jan

Svar i Gruppe
Fejl i email adress.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 19:29

> [...]
> ca 1 cm lange røde/hudfarvet
> Jeg vir gerne kunne søge i Netdoktor.dk Men kan ej finde noget da jeg ikke

Ligtorne, måske
http://www.netdoktor.dk/tema/fod/haardhudogligtorne.htm

Fra : Ulvir

Dato : 24-05-04 23:42

> Ligtorne, måske
> http://www.netdoktor.dk/tema/fod/haardhudogligtorne.htm

Er ligtorne ikke noget man forbinder fødderne?
Hvor brede, høje, er dine folder/klumper? Bevarer de hudens farver og form
(struktur)? Vokser de hurtigt?
Hvis jeg var dig, ville jeg kikke forbi doktormanden-

Venlig hilsen/Regards- Ulvir.
--
Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : jan

Dato : 25-05-04 21:23

Hej igen
Nej det er ikke ligtårne og ej hård hud.
De er bløde og elastiske
Har en på ryggen og 2 små i armhulerne

Fra : Hans

Dato : 25-05-04 21:43

> Hej igen
> Nej det er ikke ligtårne og ej hård hud.
> De er bløde og elastiske
> Har en på ryggen og 2 små i armhulerne

Det lyder mere som fistler. De kan fjernes let hos egen læge.

/ Hans