unlock min erisson a2618s, HJÆLP
Fra : Bjørn Christensen

Dato : 03-05-01 14:20

Er der ikke en som kan hjælpe mig......jeg har fået tå erisson a2618s, jeg skulle blot have abn. i min. 6 mdr., og så ville den være fri....men det kunne nu være fedt at få det låst op nu, sådan at eg kan få mit "rigtige" abn. i den.

Håber at der er en som kan hjælpe mig.

På forhånd tak Bjørn Christensen.

Du kan svare herinde eller skrive en mail til mig på gd_bchristensen@hotmail.com

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 03-05-01 15:49

Jeg unlocker Erricsson A2618 for kun 75,- + forsendelse frem og tilbage

Du kan også komme forbi, så gør jeg det med det samme. Jeg bor i Lyngby.

Kontakt mig på asbjoern@mejnertsen.dk for nærmere information.

Unlockningen sker på eget ansvar. Jeg har unlocket adskillige telefoner
uden problemer, men skulle der ske noget vil jeg ikke drages til ansvar.

MVH
Asbjørn Mejnertsen

Fra : Carsten Gall

Dato : 03-05-01 18:12

Asbjørn Mejnertsen <asbjoern@mejnertsen.dk> skrev i en
> Jeg unlocker Erricsson A2618 for kun 75,- + forsendelse frem og tilbage
>
> Du kan også komme forbi, så gør jeg det med det samme. Jeg bor i Lyngby.

Hvad er det du gør rigtigt, som andre gør forkert, siden det
tilsyneladende kun er dig
der kan lukke en Ericsson 2618 op??

Carsten

Fra : Thomas Westerberg

Dato : 03-05-01 23:47

Jeg kan også åbne en 2618 samt T10

-Thomas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-05-01 00:03

>Jeg unlocker Erricsson A2618 for kun 75,- + forsendelse frem og tilbage

Jeg gør det snart for 200,- inkl. porto retur. Men...

>Unlockningen sker på eget ansvar. Jeg har unlocket adskillige telefoner
>uden problemer, men skulle der ske noget vil jeg ikke drages til ansvar.

.... jeg giver til gengæld garanti, dvs. hvis telefonen går i stykker
under unlockingen, så betaler jeg en ny.

Jeg har dog ikke helt fået de sidste detaljer omkring udstyret på
plads, og har travlt med skolen - så det må vente lidt endnu...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.