Sandart
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 04-06-04 12:23

Hej -

Jeg skal forsøge mig med sandart-fiskeri fra søbredden for første gang i mit
liv.

Har I nogle gode tips?

.. teknikker
.. agn
.. line
.. indtagning
.. mv.

Tak for hjælpen!

Knæk&Bræk

- Jan

Fra : Posten

Dato : 04-06-04 13:52

Prøv at gå på biblioteket. De plejer at have gamle Ploug's film om
sandartfiskeri. Jeg synes at den er ganske god at kloges af.

mvh
Anders

Fra : Tommy Hansen

Dato : 05-06-04 16:21

> Hej -
>
> Jeg skal forsøge mig med sandart-fiskeri fra søbredden for første gang i
mit
> liv.
>
> Har I nogle gode tips?

Hej
Jeg har gode er erfaringer med skaller m.m. på ca. 10cm, jeg monterer dem
med en agnnål, dvs. en lille trekrog stikker ud af munden og linen kommer ud
i den anden ende, dette monterer jeg med glidebly så der ingen modstand
mærkes.
Eller Mepps 3 med røde prikker, og diverse jigs

--
Vh
Tommy