Mobilix - meget ustabilt ?
Fra : JK

Dato : 03-05-01 13:36

Nu har jeg haft Mobilix i 2 uger.... -> de første 3 dage kørte virkelig
fint, men Lørdag-Søndag-Mandag var det HELT nede - Mobilix satte
telefonsvarer på kundesupporten, og så var det åbenbart "fjong" - Da det så
skulle virke fra Mobilix side, virkede det stadig ikke hos mig - min
kærreste fik så fat i en supporter - og hun skulle så afprøve forskellige
ting, som supporteren foreslog.

Det blev så konstateret at modemet var dødt.... OK - ned til en Mobilix-shop
og få byttet modemet, -hjem igen og så virkede det - eller rettere det
virkede (engang imellem !) -> andre gange ka' man bare ikke komme igennem -
her til morgen var det helt dødt - det ka' så være det virker, når jeg
kommer hjem.

hmmm...jeg håber, at det her er begyndervanskeligheder -> jeg havde bare
ikke de samme problemer, da jeg fik Cybercity -det funkede fra dag
->hvorfor valgte jeg så ikke cybercity igen ? -> fordi TDC gave CC
meldingen, at der ikke var Kobber nok.

....hvorfor valgte manden så ikke TDC...? - jeg var skrevet op hos TDC fra
September 2000 - og i begyndelsen af Marts 2001 - havde jeg stadig ikke fået
TDC ADSL, og så havde jeg fået nok a' TDC, så jeg blev skrevet op hos
Mobilix, som jeg så har idag. (pu-ha lang historie)

Hvorfor så denne lange historie.... hmm... -bare for at sige, at jeg håber
forbandet meget på, at Cybercity får 'mengeleret' en aftale istand med TDC,
så CC også kan tilbyde samme løsning - og så ka' Mobilix rende mig.... -hvis
de altså ikke får taget sig sammen !

/JK

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-05-01 14:22

"JK" <dempsey@email.dk> wrote in message
<snip en helt masse>

Den burde nok høre hjemme i dk.edb.internet.udbydere.ris+ros!

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 03-05-01 15:02

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> Den burde nok høre hjemme i dk.edb.internet.udbydere.ris+ros!

Det her er ikke ment som hverken ris eller ros -> jeg fortæller bare om
nogle oplevelse med ADSL - det mener jeg hører hjemme i denne NG.

Til gengæld vil jeg gerne love dig, at den dag jeg blir' fuldstændig vild &
vanvittig på f.eks. Mobilix, så ska' jeg nok poste mit indlæg i den af dig
foreslåede NG...

/JK

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 03-05-01 17:31

"JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
> Det her er ikke ment som hverken ris eller ros -> jeg fortæller bare om
> nogle oplevelse med ADSL - det mener jeg hører hjemme i denne NG.

Dit indlæg høre helt klart hjemme i ris +ros.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 03-05-01 19:33

It seems Henrik Bruun-Petersen wrote:
> "JK" <dempsey@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Dit indlæg høre helt klart hjemme i ris +ros.

Som der i øvrigt er tanker om at nedlægge, jfr Simon Skals's forslag med
FUT til dk.admin.

--
Soeren Schroeder
SysAdm