Hjælp til turnerings skabalon(plan).
Fra : Otto Skov

Dato : 04-06-04 18:10

Hej NG.

Jeg håber at i kan hjælpe mig.

Jeg vil gerne havde en spille plan over EM i Portugal,
meeen....
Den må gerne kunne skrives ud som poster, og der skulle gerne være plads til
:

Antal mål.
Point.
Goldengoal.(et "x" for goldengoal)

Jeg har selv prøvet i Execl, og det ser ud som L***

Hvis der er en, der har en til at udfylde på pc, ja så er det også fint!
Jeg har kikket på www.euro2004.com der er en plan, men i flash

Kort sagt, så kan næsten alt bruges!:)

Jeg håber at det er den rigtigt gruppe!

M.v.h. Otto Skov...

Fra : Jane

Dato : 04-06-04 20:15

Otto Skov skrev i <news:40c0adec$0$267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Jeg håber at det er den rigtigt gruppe!

Jeg har ikke forstand på fodbold så jeg kan ikke hjælpe
men du kan prøve i dk.sport.fodbold om der er en som har
en sådan plan du kan låne?

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Otto Skov

Dato : 04-06-04 22:16

"Otto Skov" <OttoSkov@hjarup.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har selv prøvet i Execl, og det ser ud som L***
>
> Hvis der er en, der har en til at udfylde på pc, ja så er det også fint!

Tak for infoen, jeg er åbenbart blevet blind

M.v.h. Otto..