spamassassin igen igen
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 04-06-04 22:59

Hej

Jeg sidder og roder med at få lavet nogle user_prefs, sådan at hver af mine
brugere selv kan bestemme hvad der skal blokeres og hvad der skal
whitelistes. Men det virker ikke helt efter planen

Jeg har lavet et dir
/home/$username/.spamassassin/user_prefs hvor der står:

# How many hits before a mail is considered spam.
required_hits 3

# Whether to change the subject of suspected spam
rewrite_subject 1

# Text to prepend to subject if rewrite_subject is used
subject_tag [SPAM-tester]

blacklist_from xxxxxx@ofir.dk

i min /etc/mail/spamassassin/local.cf har jeg:
#user_prefs
allow_user_rules 1

men det virker ikke, den bruger stadig local.cf filen, hvad er det jeg gør
forkert ?

jeg har også /etc/mail/spamassassin/user_prefs liggende hvori
grundkonfigurationen til user filerne er i.

nogen der ved hvad der muligvis kan være galt ?

Jacob d'Andrade
http://www.jacob.andrade.dk