FTP-program med "remote-adgang"
Fra : Morten Davidsen

Dato : 04-06-04 21:59

Hejsa,

Når jeg skal hente mange filer via FTP, benytter jeg p.t. LeapFTP >
http://www.leapware.com/screen.html ... som kun er til Windows.

Jeg har en FreeBSD server stående som lige så godt kunne gøre det for mig,
men jeg kører ikke X eller lignende på den .. og "ftp"-kommandoen er ikke
lige det nemmeste at bruge når man skal overføre mange filer.

Er der nogen som kan fortælle mig en smart løsning?
- jeg ville foretrække et ftp-program som kørte på serveren, men som kunne
administreres fra min Windows computer ...

lidt ligesom jeg p.t. når jeg henter ting via Edonkey benytter MLDonkey >
http://mldonkey.berlios.de/ hvortil windowsadministrationsprogrammet "G2
Gui" er lavet.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-06-04 00:57

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> writes:

> Jeg har en FreeBSD server stående som lige så godt kunne gøre det for mig,
> men jeg kører ikke X eller lignende på den .. og "ftp"-kommandoen er ikke
> lige det nemmeste at bruge når man skal overføre mange filer.

Prøv ncftp <http://www.ncftpd.com/ncftp/>. Samme kommandoer (cirka?)
som alm. ftp, men med autocompletion, rekursiv hentning og wildcards.
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!