Thunderbird problem
Fra : Keld Thomassen

Dato : 31-05-04 07:59

Hej, min Thunderbird kan ikke starte en browser når jeg klikker på et
link i en mail eller en newsgroup indlæg. Det virker fint i Windows
versionen. Jeg kan ikke finde nogen indstillingsmulighed omkring en
standardbrowser i Thunderbird, så hvor skal sådan noget sættes op?
mvh. Keld

Fra : Martin Thøgersen

Dato : 31-05-04 10:28

Keld Thomassen wrote:
> [...]
> versionen. Jeg kan ikke finde nogen indstillingsmulighed omkring en
> standardbrowser i Thunderbird, så hvor skal sådan noget sættes op?

Du er ikke alene. Min kan heller ikke :,/

--
Martin Thøgersen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-05-04 13:25

Keld Thomassen skrev:

> [...]
> versionen. Jeg kan ikke finde nogen indstillingsmulighed omkring en
> standardbrowser i Thunderbird, så hvor skal sådan noget sættes op?

Hvilke mail og news klinter bruger du?

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Keld Thomassen

Dato : 31-05-04 13:49

Ivar Madsen wrote:

> Hvilke mail og news klinter bruger du?

Mozilla's Thunderbird. Det er en stand-alone version. I stedet for
mozilla 1.6 bruger jeg Firefox og Thunderbird.

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 31-05-04 21:40

http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/linuxurls.html

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.

Fra : Keld Thomassen

Dato : 01-06-04 14:38

Magnus Pedersen wrote:

> http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/linuxurls.html

Tak, det ser rigtig ud, prøver det senere i dag.