Flash virker ikke efter upload
Fra : Thomas Neumann

Dato : 03-05-01 13:25

Hejsa

Jeg har lavet en hjemmeside en en fansy intro i flash

Index.html afspiller flashfilen fint når jeg har det hele lokalt på min
disk... men.. når jeg uploader, binært, til serveren så kan andre computere
ikke få lov at afspille flashfilem medmindre de klikker på stop, så går den
igang.Se selv.. www.bkb.dk

Thomas Neumann
thomas@neumann.dk

Fra : Dennis Vinther

Dato : 03-05-01 17:01

Den virker fint for mig med min IE5 og flash5...

Dennis

Fra : MTPO

Dato : 03-05-01 22:52

Har du instaleret beta version af IE 6,0, hvis ja så har du svar på dit
problem.

--
Hilsner
MTPO

Fra : Thomas Neumann

Dato : 04-05-01 14:25

Nixen.. ingen beta..

Fra : Michael Peo

Dato : 10-05-01 00:48

Hvad er der galt med den... det funger da fint!??

/peo
www.bandage.dk
peo@bandage.dk