2 PC på samme router kan ikke se hinanden
Fra : S.B.

Dato : 04-06-04 20:23

Hejsa

Har 2 pc'r på samme hub, begge med XP home på, og de kan begge gå på nettet,
over webspeed, men se hinanden kan de ikke.

Sikker på det sikkert har været besvaret et utal af gange, og har også søgt
efter det, men det jeg har fundet ind til nu, er en masse sider med endnu
flere ord, som jeg ikke fatter en hat af.

Er der ikke en der gider skære det ud i pap for mig, så selv jeg fatter det,
hvordan man gør. trin for trin
og uden at bruge ord som kræver en middelstor IT uddannelse for at kunne
forstå, havde jeg sådan en, ville jeg jo ikke have behov for at spørge
Ville gerne kunne flytte lidt filer over på den bærbare.

Søren

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 04-06-04 21:52

"S.B." <sfb(delete)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nettet,
> over webspeed, men se hinanden kan de ikke.
>
> Ville gerne kunne flytte lidt filer over på den bærbare.

Hej

har du sat netværket rigtigt op? Prøv evt. følgende link :
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_dl

Det virkede for mig. Ellers så handler det om, at man deler de mapper, som
man skal kunne flytte dokumenter imellem. Hvis du højreklikker på den
relevante mappe, så kan du vælge at dele den. Så kan man flytte dokumenter
rundt mellem de to pc-ere. Hvis det er mere indviklet end det, så kan jeg
ikke hjælpe *s

Kennet