Upload et billed med ASPSmartUpload, og se~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-06-04 08:57

Hej NG

Jeg er ved at lave en hjemmeside for en person, som ikke ved
meget om hjemmesider, og derfor skal der være en funktion på hans
administrator side, hvor at han skal vælge en billed fra hans c:
og sende det serveren, via ASPSmartUpload, og derefter sende et
link til en MySQL database, men ASPSmartUpload henter
oplysningerne
før at "INSERT INTO" sætningen får fat i linket.

Er der nogle som ved hvordan det kan laves?

MVH
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Epstein

Dato : 04-06-04 09:08

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
> oplysningerne
> før at "INSERT INTO" sætningen får fat i linket.
>

> Er der nogle som ved hvordan det kan laves?

Du kan evt dele det op på fire sider:

1) admin side m/ vælg fil og de andre ting der skal vælges
2) ASPSmartUpload side der uploader siden og gemmer querystrings til den
næste side, og derefter sender videre til database side
3) Database side, insert into ved hjælp af querystrings, og redirect til
næste side
4) Dit billede er uploaded med test ved hjælp af database og display af
uploaded billede

/Christian