Er der en som kan hjælpe med gæstebogen
Fra : Peter

Dato : 04-06-04 17:13

Hej NG!

Er det muligt at få en anden "rækkefølge" i sin gæstebog? - Lige nu kommer
den nyeste øverst. Dette giver problemer, da afsenderen ikke kan se at
hans/hendes indlæg er vel "ankommet" og derfor sender beskeden flere gange.
Er det muligt at få det nyeste besked øverst?
--
m.v.h. - Peter

Fra : P.Christensen

Dato : 04-06-04 19:40

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gange.
> Er det muligt at få det nyeste besked øverst?

Hej Peter.
Prøv lige at læse dit indlæg igennem og forklar så hvad problemet er.

Som jeg ser det kommer nyeste indlæg øverst og det er det du ønsker det
ændret til?

Mvh
Palle