En ASP Server
Fra : Frode Hansen

Dato : 04-06-04 17:23

Hej

Hvordan laver jeg en ASP server på min computer, det er for at kunne rette i
programmerne uden
at komme på nettet, henvisninger skal selvfølgelig helst være på Dansk
Er der nogen der kan hjælpe.

Systemet er XP Pro. m. SP1

/Frode

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 04-06-04 17:45

> [...]
> programmerne uden
> at komme på nettet, henvisninger skal selvfølgelig helst være på Dansk

Det er vist mest software og du er havnet i en hardware gruppe!

(desuden har du allerede en IIS web-server i din windows installation som du
kan bruge. Kig under tilføj/fjern programmer)

--
Mvh Lars Brink Christensen
* Hjemmeside om Colombia? Se www.colombia.dk *