Baby i Dolphin-cykeltrailer
Fra : Lotte L.

Dato : 03-05-01 12:17

Hej Alle
Er der nogle her der har erfaringer med at have en baby med i Winther
Dolphin cykeltraileren? Der findes mig bekendt ikke, ligesom i andre
cykeltrailere, en special stol man kan installere i vognen, men kan det lade
sig gøre med liften.
Lillebror er endnu kun 1 måned, men mor trænger til frisk luft, så derfor
spørgsmålet.
På forhånd tak for hjælpen.
Vh. Lotte

Fra : slavinde subCULT

Dato : 04-05-01 09:42

Hej Lotte *S*

Da vores yngste var spæd, kørte vi meget med hende i vores dolphin
cykelanhænger. Vi spændte liften fast. Sæderne skal lægges ned. Vi brugte de
der kraftige elastikker med en krog i hver ende. Det var dog nødvændigt at
lægge noget i bunden af vognene for at gøre liften vandret. Liften skal
fastgøres på langs.

Jeg ved ikke med sikkerhedsmæssigt, men vi brugte det stykke stof der er hen
over liften samt liftens kaleche, hver gang vi kørte med liften.

Da hun blev større spændte vi hendes baby autostol fast deri., ved hjælp af
en førnævnt elastik over benene der hvor selen normalt skal henover. Og
bagpå fastgjorde vi stolen med spændebånd igennem håndtaget (det kunne
vippes ned så det var paralelt med stolens ryg) og igennem de huller der er
i vognens sæderyg til den normale sele. Det fungerede rigtigt godt.

Håber mit svar kan bruges.

Mvh

karina

Fra : Lotte L.

Dato : 10-05-01 10:27

Hej Karina
Tak for dit svar. Ja, du har nok ret med det sikkerhedsmæssige, det var det
jeg lurede lidt på om der var en anordning fra Winthers side, men tak for
det alligevel. Det er bestemt brugbart og vi vil prøve os lidt frem.
Vh. Lotte

Fra : Loenfeldt

Dato : 24-08-02 20:04

Kam købes hos www.abckids.dk