Har nogen erfaringer, gode som dårlige, me~
Fra : Tia

Dato : 03-05-01 12:26

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 03-05-01 14:51

"Tia" <No@email.dk> skrev i en meddelelse
news:ZmaI6.8$2k1.762516495@news.euroconnect.net...
>Subj: Har nogen erfaringer, gode som dårlige, med PRC data?
Jeg købte sidst i år 2000 en 30gb Maxtor harddisk fra dem for 1375kr. Jeg
bestilte først på dankort, og ventede så i 2 uger uden nogen reaktion. Så
sendte jeg en mail og fik af vide at ordren ikke var registreret og at jeg
skulle bestille igen, eller at jeg kunne få den på efterkrav uden gebyr. Det
gik jeg med på, men de glemte så at trække de 25 kr. fra som gebyret var på.
Så mailede jeg igen, og fik de 25 kr. trukket fra min konto. Fra jeg
bestilte den på efterkrav gik der ikke særlig lang tid til jeg fik den, så
jeg var sådan set meget tilfreds...

Mvh. Jonas

Fra : Peter Stanley Jørgen~

Dato : 04-05-01 14:02

"Tia" <No@email.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har haft lignende oplevelse med en dankort ordre der ikke var
registreret for ca en månede siden, men der var god service da jeg mailede
for at finde ud af om ordren var registreret og jeg fik også på efter krav
uden gebyr. Mit overordnede indtryk er at prc er et udemærket sted at handle
da de har eksisteret længe or er en af de større forretninger. Desuden
anerkender de problemet med dankort på hjemmesiden og skriver at det skulle
være ordnet nu, om det rent faktisk er ved jeg dog ikke. )

Fra : Jens Petersen

Dato : 04-05-01 23:32

On Fri, 4 May 2001 15:01:48 +0200, "Peter Stanley Jørgensen"
<stanley@kampsax.dtu.dk> wrote:

> [...]
>anerkender de problemet med dankort på hjemmesiden og skriver at det skulle
>være ordnet nu, om det rent faktisk er ved jeg dog ikke. )

Det var det ikke i onsdags, så jeg handlede et andet sted.

--
Jens oz1kiw

Before Xerox, five carbons were the maximum extension of anybody's ego

Fra : Thomas G

Dato : 05-05-01 13:07

jeg har handlet der 2 gange og begge gange været meget tilfreds.

Jeg handlede for ca 1200 kr pr gang og betale med Dankort og beløbet blev
ikke hævet før efter jeg modtog varen.

2. gang jeg handlede modtog jeg dog varen af flere omgange uden at det
fremgik at det resterende ville blive eftersendt hvilket det gjorde men dog
først efter 1 uges tid eller 2 (mit eneste kritik punkt da jeg troede de
havde mistet en del af min ordre).

mvh Thomas G

Fra : K@zz

Dato : 11-05-01 16:23

Jeg har nu handlet der en hel del gange... Og set i det store perspektiv, så
er jeg godt tilfreds med dem !!

Deres hjemmeside er uden lige, den bedste om at informere om deres vare !!

Så jeg kan kun anbefalde dem...

Men der er et negativt punkt hos dem.. De er ved at blive for store, og det
går så lidt ud over den KANONE service, de havde for 1-2 år siden...

Jeg vil også lige sige at Midt-Data også er en udemærket netbutik.. Det som
jeg især er glad for hos dem, er at man kan betale via PC-Bank, så man helt
100% har styr over hvad der sker med ens penge... Det er for KANONT..

Håber da at de andre Netbutikker vil indføre samme betalings ordning..

MVH
Name: K@zz
E-Mail: Kazz@OS..dk
To mail me Plz remove the ""