Com porte og NT
Fra : Claus Lund

Dato : 03-05-01 10:34

Hej Gruppe

Hvordan kan jeg se/måle om en comport i en compaq virker. Styresystemet er nt4
Claus

Fra : Villy Jensen

Dato : 03-05-01 15:11

> Hej Gruppe
>
> Hvordan kan jeg se/måle om en comport i en compaq virker. Styresystemet er
nt4
> Claus

For hver COM-port:

1) Sluk PC
2) Fjern din PS/2 mus og tilslut en seriel mus i stedet
3) Tænd PC og se om NT finder ud af det.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Claus Lund

Dato : 03-05-01 20:59

Det er prøvet på to forskellige maskiner, der må være noget jeg gør forkert.
Claus

Villy Jensen <vje@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XGdI6.115$cQ1.40388@news.get2net.dk...