Freja er blevet monitormis!
Fra : Gitte J.L

Dato : 03-05-01 09:11

Hejsa
Efter i lang tid her på NG'en at have læst om andres katte, der sover på
monitoren, kan jeg nu stolt berette, at Freja er blevet monitor-mis!!!
Hun ligger der hver dag og sover, når jeg arbejder, og det er virkelig
hyggeligt. Engang imellem må jeg skubbe lidt til en pote, der falder ned
over skærmbilledet, for at se hvad jeg skriver, men ellers så er
vibrationerne omkring monitoren blevet langt hyggeligere (pels på sådan
en ting gør underværker). Det er så en af fordelene ved katte fremfor
hunde. Jeg kunne fx ikke forestille mig en broholmer eller en labrador
på monitoren....størelsesforholdet ville ganske enkelt ikke harmonere.
Så: Landets absolut smukkeste monitor-mis hedder nu Freja
- Gitte

Fra : d'oh

Dato : 05-05-01 21:34

Hej Gitte

De er nu dejlige når de ligger i varmen på skærmen og misser den....MEN din
skærm kan ikke komme af med varmen, og du skal huske at skille den af ca en
gang om måneden og støvsuge hår ud - medmindre du har et specifikt
monitor-budget.....Husk forresten også at støvsuge din PC indvendigt i ny og
næ - for der kommer der også missehår, også selv om den ikke ligger på den.

Jeg har heldigvis ikke det problem mere- jeg har fladskærm, men min han-mis
ligger tit og holder øje med mig lige foran skærmen, så jeg ved godt hvor
dejligt det er!

-M

Fra : Gitte J.L

Dato : 06-05-01 09:19

Hm...jeg har godt nok spekuleret på det....den blir jo pænt varm.
Må tage en snak med kæresten om det, for i øjeblikket bruger jeg hans pc mens
han har min blærbare med på studiet....jeg får nok ikke lov at skille hans skærm
af , så rengøringen kommer han til at stå for.
Min foreløbige plan var istedet at opsætte en hjørnehylde et stykke over
skærmen, så der ikke er plads på skærmen, men på en dejlig polstret hylde
ovenover den.
- Gitte