sterillisator?
Fra : Nielsen

Dato : 30-05-04 14:00

Hej med jer,

Vi har en Avent Express Sterillisator til sterillisering af sutteflasker,
sutter m.m. Det er dog næsten 3 år siden vi sidst har brugt den, og
brugsanvisningen er jo forlængst forsvundet.

Er der nogen der har en sådan og kan fortælle os hvor meget vand der er man
skal bruge, og hvor længe det er den skal køre?

På forhånd tak

Nielsen

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 30-05-04 15:57

Nu er den vi har ikke samme mærke, men vores skal have vand i til cirka 2
cm. op af kanten, og den skal have 8 minutter.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-05-04 18:32

Nielsen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har en sådan og kan fortælle os hvor meget vand der
> er man skal bruge, og hvor længe det er den skal køre?

200 ml og 5 minutter (hvis du har en kraftig mikroovn - ellers så skriv
igen, så skal jeg prøve at finde brugsanvisningen til vores.)

Henriette Døssing

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-05-04 20:09

Nielsen skrev bl.a.:
> [...]
>
> Er der nogen der har en sådan og kan fortælle os hvor meget
> vand der er man skal bruge, og hvor længe det er den skal køre?

Hvorfor koger du dem ikke bare i en gryde?
Det gør jeg.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Cat

Dato : 30-05-04 20:19

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor koger du dem ikke bare i en gryde?
> Det gør jeg.

Hvorfor vasker du dem ikke bare op? En opvaskemaskine efterlader i al fald
ingen bakterier.

Tine

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 31-05-04 06:27

Lars Raaby wrote:

> Hvorfor koger du dem ikke bare i en gryde?
> Det gør jeg.

Jeg ved ikke, hvorfor Nielsen ikke koger tingene i en gryde. Når vi ikke
gør det, er det fordi vi synes, at flasker og sutter blev meget
tilkalkede. Desuden sparer man vand ved at bruge sterillisatoren.

Henriette Døssing

Fra : Nette

Dato : 01-06-04 00:49

"Lars Raaby" skrev i en meddelelse
> Hvorfor koger du dem ikke bare i en gryde?
> Det gør jeg.

Bliver dine flasker så ikke ret hvide eller uigennemsigtige?
Vi vasker vores, når vi vasker op almindeligt, og så hælder vi kogende vand
i fra elkedlen, som vi lader stå et par minutter.

Nette

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-06-04 09:10

Nette skrev bl.a.:
> "Lars Raaby" skrev i en meddelelse
>
> Bliver dine flasker så ikke ret hvide eller uigennemsigtige?
Jo det gør de.

> Vi vasker vores, når vi vasker op almindeligt, og så hælder vi
> kogende vand i fra elkedlen, som vi lader stå et par minutter.

Jeg vasker også mine af i sæbe og med en flaskerenser. Bagefter
koger jeg dem i en gryde sammen med sutterne.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-06-04 18:07

Lars Raaby wrote:

> Jeg vasker også mine af i sæbe og med en flaskerenser. Bagefter
> koger jeg dem i en gryde sammen med sutterne.

Det gør jeg også.

Vores børn mangler i hvert fald ikke kalk.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.