Pas ?
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-04 16:58

Vi snakkede lige lidt om dette emne i dag.
Hvornår skal børn have deres eget pas ?
Må de godt stå i forældrenes pas til de er 18 år eller skal de have deres
eget pas, når de f.eks. fylder 15 eller 16 ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Cat

Dato : 29-05-04 17:07

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Må de godt stå i forældrenes pas til de er 18 år eller skal de have deres
> eget pas, når de f.eks. fylder 15 eller 16 ?

De kan optages sålænge de er under 15 år - hvor længe de så kan stå der, ved
jeg ikke. Jeg checkede på www.politi.dk

Tine

Fra : chr

Dato : 30-05-04 21:30

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in message

> [...]
> Må de godt stå i forældrenes pas til de er 18 år eller skal de have deres
> eget pas, når de f.eks. fylder 15 eller 16 ?

jeg mener at feks USA er blevet mere hysterisk med at børn også skal have
deres eget pas

Chr.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 02-06-04 08:22

Børn skal have deres eget pas, hvis de skal ud at rejse alene. Jeg synes at
kunne huske, at jeg fik mit eget pas, da jeg var 16.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 02-06-04 21:49

> Hvornår skal børn have deres eget pas ?

Fra oktober måned i år skal alle børn have deres eget pas, har jeg hørt.
I USA kan der blive problemer, hvis de ikke har det allerede nu.

Mvh. JIB