Medvirkende søges til ny og anderledes dok~
Fra : Lorena Galindo

Dato : 26-05-04 10:59

Er I en frisk børnefamilie, der har lyst til at optimere Jeres
familieliv og effektivisere Jeres hverdag gennem rådgivning og
coaching og har i mod på at medvirke i et tv-program, der på en seriøs
måde, men i en let tone går familielivet efter i sømmene og giver gode
råd til teambuilding i familien?

Vi tilbyder Jer to professionelle "vaneknusere", der stiller Jeres
familie opgaver og udfordringer, så begrænsende vaner bliver til
konstruktive mønstre.
Ring til familieredaktionen på 2324 1717 eller skriv en mail til
brydvanen@koncern.dk

Fra : Povl

Dato : 26-05-04 11:44

Lorena Galindo skrev:

> [...]
> coaching og har i mod på at medvirke i et tv-program, der på en seriøs
> måde, men i en let tone går familielivet efter i sømmene og giver gode
[Klip]

"Optimere", "Effektivisere", "Coaching", "Teambuilding"...

Det lyder altså ikke som om I henvender jer til børnefamilier.

Mere som om, I skal til at "effektivisere" (spare og fyre medarbejdere) i en
virksomhed...

Venlig hilsen: Povl

Fra : Cat

Dato : 26-05-04 12:16

"Povl" <cwdanecm@privat.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det lyder altså ikke som om I henvender jer til børnefamilier.
>
> Mere som om, I skal til at "effektivisere" (spare og fyre medarbejdere) i

Det kan være familien opdager, at de kan undvære mor???

Tine

Fra : Povl

Dato : 26-05-04 12:52

Cat skrev:

> Det kan være familien opdager, at de kan undvære mor???

Eller en far

Povl

Fra : Lars Fischer

Dato : 26-05-04 12:58

lga@koncern.dk (Lorena Galindo) wrote in

> [...]
> coaching og har i mod på at medvirke i et tv-program, der på en seriøs
> måde, men i en let tone går familielivet efter i sømmene og giver gode

Dette er en diskussionsgruppe, ikke en opslagstavle. Send dine opslag de
rigtige steder.

Iøvrigt lyder det til at hr. Bresson rigtig har fået vind i sejlene med sit
mantra om at overføre moderne erhvervs-leder-lingo til familien. Det er
morsomt at se, at fordi en (tidligere) ledelses-konsulent begynder at tale
børnefamilier i sit konsulent-sprog, så falder folk på halen.

Jeg glæder mig til at se hvornår i begynder med RoI analyser.

/Lars