Tilskud til mad
Fra : Povl

Dato : 26-05-04 10:23

Hej!

Jeg er weekendfar til to drenge og arbejdesløs. Det er svært at få pengene
til at slå til, og jeg har hørt noget om, at jeg kan søge om tilskud fra
kommunen til mad-udgifter de dage, børnene bor hos mig.

Er det rigtig? Hvad hedder det tilskud i så fald? Og hvor meget kan man evt.
få i tilskud?

Venlig hilsen: Povl

Fra : mig

Dato : 26-05-04 12:32

Jeg kender en der får det tilskud. Hun er på bistand og det var MEGET svært
for hende at få det.
Det drejer sig om knap 200,- pr mdr og det skal dække mad ,bleèr osv.

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-05-04 20:15

Povl skrev bl.a.:
> [...]
> børnene bor hos mig.
>
> Er det rigtig? Hvad hedder det tilskud i så fald? Og hvor

Prøv at spørge på kommunen.
Det må gå ind under serviceloven.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-05-04 21:01

"Povl" <cwdanecm@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er weekendfar til to drenge og arbejdesløs.

Hvilke indtægter har du?
Får du dagpenge eller kontanthjælp?

Mvh. Lisbeth

Fra : Povl