Bo Warming OSS (Ofte Stillede Spørgsmål)
Fra : hans

Dato : 24-05-04 14:06

"Den eneste som kan siges at være dummere end en 'know it all' er den som
gider at diskutere med vedkommende".

Manden hiver over 36.000 resultater på google.com og har såmænd sin egen OSS
på nettet (SOM BØR LÆSES AF ALLE I DENNE GRUPPE) som et resultat på sine
tæppebombninger i diverse nyhedsgrupper, oftest med fuldstændig
uinteressante indlæg for læserne af de pågældende grupper.

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Mvh

Hans

Fra : TriDane

Dato : 24-05-04 20:47

"hans" <gider-ikke-at-modtage@spam-mail.dk> wrote in

> [...]
> resultat på sine tæppebombninger i diverse nyhedsgrupper, oftest med
> fuldstændig uinteressante indlæg for læserne af de pågældende grupper.

Jeg har et eneste navn i mit kill-filter. Nej, jeg siger ikke hvem

mvh.
Kim

Fra : Jan Andreasen

Dato : 24-05-04 21:43

Men du er jo åbenbart interesseret i det, han skriver, siden du begynder at
søge på google.com for at finde ud af mere om ham.
Blokér dog ham og lad være med at fylde dette forum op med dit pjat og div.
links til manden.

Mvh Jan

Fra : hans

Dato : 24-05-04 23:51

"Jan Andreasen" <affaldspost@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Men du er jo åbenbart interesseret i det, han skriver, siden du begynder
at
> søge på google.com for at finde ud af mere om ham.

Nej min kære Jan, din antagelse er forkert! Og sikken en underlig antagelse
siden du opfordrer mig til at blokere ham efterfølgende?

Jeg har læst dele af enkelte indlæg og kunne kun konstatere at manden ikke
skriver noget af relevans for flertallet af gruppens læsere, blandt andet om
hvordan han tisser i syltetøjsglas og ligger og læser avis imens han skider
på pap i A4 størrelse...
Da jeg kunne konstantere at manden blev ved med at spytte alenlange og
utroligt mange fuldstændig uvedkommende indlæg i en ellers velfungerende
gruppe, tænkte jeg at der måtte findes andre som var irriterede over mandens
massive spam og gik til min ven google.com

> Blokér dog ham og lad være med at fylde dette forum op med dit pjat og
div.
> links til manden.

Jeg synes ikke at det er pjat at advare andre om mandens ustandselige spam
da der ingen moderering er med pågældende gruppe og at nogle faktisk falder
i fælden og begynder at debatere med manden om hans opførsel.

Jeg har heller ikke givet nogle links _til_ manden men udelukkende 1 enkelt
_om_ manden, skrevet af Universitetslærer, cand.scient Hans Hüttel

Mvh
hans

Ps. Lad være med at fylde dette forum med din pjattede citatteknik og bloker
mig dog hvis du synes mine indlæg er uvedkommende!

Fra : ThomasB

Dato : 25-05-04 10:58

"hans" <gider-ikke-at-modtage@spam-mail.dk> skrev i en meddelelse

[snip en masse mudderkastning]

Gider du finde en anden gruppe og sende dine udgydelser i?

Denne hedder dk.familie.barn, og dit indlæg har intet med gruppen at gøre.

Fra : hans

Dato : 25-05-04 11:44

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Gider du finde en anden gruppe og sende dine udgydelser i?

Nej, det er efter min mening yderst relevant at advare imod "net kooks".

> Denne hedder dk.familie.barn, og dit indlæg har intet med gruppen at gøre.

Jo denne gruppe bliver spammet af "net kooks" og derfor er det desværre
relevant for denne gruppe!

Men indlæg fra dig så som gigtsyge pensionister som ikke kan onanere med ble
på, diverse alternative afføringsmetoder for pensionister og at de kun er
pengeslugere som ikke kan tillade sig at brokke sig, har derimod absolut
intet med gruppen dk.familie.barn at gøre!

Mvh
hans

Hvem sagde ældrebyrden?
http://www.dr.dk/nyheder/baggrund/article.jhtml?articleID=103630

Fra : Lars Helmer Andersen

> Nej, det er efter min mening yderst relevant at advare imod "net kooks".

Nej det er ikke yderst relevant, i en BW tråd måske, men ikke som sæskilt
post, BW ryger i killfilter hos dem der ikke gider høre på ham.

> Jo denne gruppe bliver spammet af "net kooks" og derfor er det desværre
> relevant for denne gruppe!

Dit indlæg skaber ligeså meget støj som BW's, desuden er det ikke op til dig
hvad der er relevant i denne gruppe, jeg vil dog sige at de fleste af BW
indlæg i denne gruppe har været mere relevant end dette indlæg.

> [...]
> pengeslugere som ikke kan tillade sig at brokke sig, har derimod absolut
> intet med gruppen dk.familie.barn at gøre!

At du referere fra et tilfældig indlæg, som intet har med denne tråd at
gøre, er vist bare en lille smule Troll agtigt.

> Mvh
> hans

Hans, hvis du er irriteret over BW's indlæg så brug dit killfilter, i stedet
for at komme med offtopic indlæg, som bare fylder i denne gruppe.

Mvh.
Lars Helmer Andersen

Fra : hans

Dato : 25-05-04 12:47

"Lars Helmer Andersen" <lha@SKRIDofficeconsult.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> hvad der er relevant i denne gruppe, jeg vil dog sige at de fleste af BW
> indlæg i denne gruppe har været mere relevant end dette indlæg.

Så jeg skal ikke bestemme hvad der er relevant men det skal du
tilsyneladende!

Og jeg skal skrive i flere dage i træk for at skabe nær så meget støj som bw
udelukkende har skabt ved at skrive om afføring!

> ble
>

> At du referere fra et tilfældig indlæg, som intet har med denne tråd at
> gøre, er vist bare en lille smule Troll agtigt.

Det er ikke et tilfældigt indlæg! Det er hvad TB skrev nogle få dage
forinden i dk.familie.barn sammen med BW. For derefter at brokke sig over at
jeg kommer med indlæg som intet har med dk.familie.barn at gøre.

> Hans, hvis du er irriteret over BW's indlæg så brug dit killfilter, i
stedet
> for at komme med offtopic indlæg, som bare fylder i denne gruppe.

Tak for oplysningen og samme metode kan anbefales til dig!

Mvh
hans

Fra : Lars Helmer Andersen

Dato : 25-05-04 13:29

"hans" <gider-ikke-at-modtage@spam-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så jeg skal ikke bestemme hvad der er relevant men det skal du
> tilsyneladende!

Det kan godt være jeg er lidt underlig på det område, men der er sat nogle
udmærket regler op for hvad der er relevant i nyhedsgrupperne, som jeg gør
mit til at følge (se evt http://www.usenet.dk/).
Det skal dog bemærkes at jeg er udmærket klar over at indlæg i denne tråd er
offtopic, men jeg kan ikke finde ud af at futte med OE.

> Og jeg skal skrive i flere dage i træk for at skabe nær så meget støj som
bw
> udelukkende har skabt ved at skrive om afføring!

Jeg ved ikke om du har børn, men jeg kan så fortælle dig at afføring kan
være yderst relevant i en gruppe der omhandler børn ;), hvorimod en
henvisning til omtale af netkokke ikke rigtigt har relevans, (jeg vil igen
gøre opmærksom på http://www.usenet.dk/ så du ikke tror det er min egen
fikse ide omkring relevans)

> [...]
at
> jeg kommer med indlæg som intet har med dk.familie.barn at gøre.

Den del havde kun et formål og det var at nedgøre ThomasB's indlæg, udfra
noget andet end det han skrev i denne tråd.

> stedet
>
> Tak for oplysningen og samme metode kan anbefales til dig!

Mit killfilter er reserveret til et fåtal, jeg har vist 2 i det, så der skal
meget til. Det ville squ blive for kedeligt hvis jeg smed alle jeg ikke var
enige med i det ;)

Mvh.
Lars Helmer Andersen

Fra : hans

Dato : 25-05-04 13:48

> [...]

> Den del havde kun et formål og det var at nedgøre ThomasB's indlæg, udfra
> noget andet end det han skrev i denne tråd.

Jeg har mange børn og finder ingen relevans i tråden som omhandler
pensionisters afføringsproblemer og alternative metoder til pensionisters og
voksne menneskers dårlige vaner med at skylle i toilettet m.M.m.!

Og det var på ingen måde nedgørende. Det var en henvisning til at man ikke
skal kaste med sten når man bor i et hus af glas!

> [...]
skal
> meget til. Det ville squ blive for kedeligt hvis jeg smed alle jeg ikke

Kunne ikke være mere enig og tror også at det gælder for flertallet? Derfor
synes at det er synd at de skal bruge lang tid på net kooks inden de havner
der!

mvh
hans

Fra : ThomasB

Dato : 25-05-04 14:06

> [...]
>
> Og det var på ingen måde nedgørende. Det var en henvisning til at man ikke
> skal kaste med sten når man bor i et hus af glas!

Det må man for det første selv om, og for det andet har jeg ikke startet et
indlæg, som nedgør andre mennesker.

Fra : ThomasB

Dato : 25-05-04 12:33

Ja, men ikke efter usenets mening http://www.usenet.dk .

> Jo denne gruppe bliver spammet af "net kooks" og derfor er det desværre
> relevant for denne gruppe!

Sludder, dk.admin.netmisbrug er det relevant for.

Bo, må skrive lige så mange indlæg som alle andre, om du er enig i det han
siger eller ej.
Han holder sig generelt til grupper der er relevante for hans indlæg.

> Men indlæg fra dig så som gigtsyge pensionister som ikke kan onanere med
ble
> på,

Det er taget ud af sammenhæng. Det handlede om, hvad der var bedst for
børn - ble eller ikke ble.
At jeg så bragte det frem vedr. gigtsyge pensionister, er yderst relevant -
måske ikke lige for denne gruppe, men nu var indlæget der i forvejen.

> diverse alternative afføringsmetoder for pensionister
Ja, som var en eksiterende tråd i dk.familie.barn - tråden handlede også om
afføringsmetoder for bl.a børn.

> og at de kun er
> pengeslugere

Det var en provokation.

> som ikke kan tillade sig at brokke sig,

Også en provokation

> har derimod absolut
> intet med gruppen dk.familie.barn at gøre!

Nej, ikke når du har pillet det ud af kontekst.

Fra : hans

Dato : 25-05-04 13:00

> [...]
relevant -
> måske ikke lige for denne gruppe, men nu var indlæget der i forvejen.

Sludder og udvigelser!

> Ja, som var en eksiterende tråd i dk.familie.barn - tråden handlede også
om
> afføringsmetoder for bl.a børn.

Sludder,
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=40af41b9%240%24506%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3DThomasB%2Bgroup:dk.familie.barn%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.familie.barn%26selm%3D40af41b9%25240%2524506%2524edfadb0f%2540dread14.news.tele.dk%26rnum%3D7

> Det var en provokation.

> Også en provokation

> Nej, ikke når du har pillet det ud af kontekst.

Provokationerne eller onaneringsproblemer for pensionister med ble på?

Mvh
hans

Fra : ThomasB

Dato : 25-05-04 13:14

> relevant -
>
> Sludder og udvigelser!

Gider du præcisere?
Jeg mener bestemt at det er relevant at diskutere emnet, når det nu er bragt
frem.
At diskussionen så drejede over på noget mere generelt vedr. afføring og
pensionister er vel i orden?
For at komme til bunds i et emne, er man somme tider nød til at diskutere
ting, som ikke er relevante taget ud af kontekst.

> [...]
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=40af41b9%240%24506%24edfadb0f%40dread14.news.tele.dk&rnum=7&prev=/groups%3Fq%3DThomasB%2Bgroup:dk.familie.barn%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.familie.barn%26selm%3D40af41b9%25240%2524506%2524edfadb0f%2540dread14.news.tele.dk%26rnum%3D7

Jeg har ikke startet en tråd om emnet, blot besvaret et eksisterende indlæg.

> Provokationerne eller onaneringsproblemer for pensionister med ble på?

Du har taget nogle linier ud, som du mener ikke er relevante for
dk.familie.barn - og du har ret.
Men skulle man skifte gruppe, hver gang emnet drejede sig over på noget
andet, eller andre emner blev blandet ind, så kunne man jo ikke bestille
andet end at skifte gruppe på emnet - dette er ikke hensigtsmæssigt.

Men hvad jeg har gjort, ændrer vel ikke ved det faktum, at du har dummet
dig, og mudderkastet i en forkert gruppe..

Mvh ThomasB

Fra : hans

Dato : 25-05-04 13:40

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]

[klip]
> [...]
> pensionister er vel i orden?
>
> Jeg har ikke startet en tråd om emnet, blot besvaret et eksisterende

Tråden begynder altså med pensionisters afføring:

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=8153101d01d7030a&seekm=GrAqc.10267%24if5.3125%40fe17.usenetserver.com#link1

> Men hvad jeg har gjort, ændrer vel ikke ved det faktum, at du har dummet
> dig, og mudderkastet i en forkert gruppe..

Jeg gjorde det bevidst og med vilje i denne gruppe da det er usandsynligt at
alle i denne gruppe læser [...misbrug] og har intet imod at tage skraldet
for det, hvis bare det hjælper én enkelt person at smide net kooks i
filteret hurtigere end de ellers ville.

Du har derimod tilsyneladende problemer med at acceptere at du ligger langt
udenfor gruppens fundats med dine afførings idéer og at du har dummet dig
gevaldigt med at fortsætte den tråd med alenlange indlæg endda efter flere
negative kommentarer om tråden inden den eskalerede til onanerende
pensionister og kondomer.

mvh
hans

Fra : ThomasB

Dato : 25-05-04 14:02

> [...]
> bragt

> indlæg.
>

> Tråden begynder altså med pensionisters afføring:

Ja, men det ændrer ikke ved, at jeg svarede på et EKSISTERENDE indlæg.

> [...]
> alle i denne gruppe læser [...misbrug] og har intet imod at tage skraldet
> for det, hvis bare det hjælper én enkelt person at smide net kooks i

Det er da svagt at begynde at køre hetz mod et andet menneske; hvis
opfattelse man ikke deler.

Hvad har Bo gjort som er sååå slemt, at han skal hænges ud i hele verden?

> [...]
> gevaldigt med at fortsætte den tråd med alenlange indlæg endda efter flere
> negative kommentarer om tråden inden den eskalerede til onanerende

Den tråd er relevant - børn har afføring.
At debatten så drejede, er vel inden for reglerne for usenet?

Hvorfor slog du ikke ned, da du læste tråden første gang?
Hvorfor har du ventet indtil jeg gjorde dig opmærksom på at dette/dit indlæg
ikke høre til i denne gruppe?

Fra : hans

Dato : 25-05-04 14:48

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=8153101d01d7030a&seekm=GrAqc.10267%24if5.3125%40fe17.usenetserver.com#link1

> Ja, men det ændrer ikke ved, at jeg svarede på et EKSISTERENDE indlæg.

Du førte debatten videre og det er ingen undskyldning!

> Det er da svagt at begynde at køre hetz mod et andet menneske; hvis
> opfattelse man ikke deler.

bla bla bla ... absolut ingen relevans og du har ingen idé om hvor vidt
jeg deler hans opfattelse eller ej, hverken politisk, afføringsmæssigt eller
i nogen som helst anden sammenhæng!

> Den tråd er relevant - børn har afføring.
> At debatten så drejede, er vel inden for reglerne for usenet?

Først svarer du bekræftende til at debatten begyndte med pensionist afføring
og nu påstår du at det har relevans fordi børn også har afføring??

Børn ligger mig bekendt ikke sidelæns med morgenavisen og skubber A4 pap
under enden for derefter at putte det i syltetøjsglas og smide det ud i
haven. "Barnagtig opførsel" er det nærmeste du kommer til relevans!

> Hvorfor slog du ikke ned, da du læste tråden første gang?
> Hvorfor har du ventet indtil jeg gjorde dig opmærksom på at dette/dit
indlæg
> ikke høre til i denne gruppe?

Det var der to som forsøgte, uden held. Så jeg tænkte jeg skulle prøve
utraditionelle metoder (a la afføring i syltetøjsglas til morgenavisen, hvis
det hjælper på forståelsen?). Og så leder det ene til det andet, som du selv
var inde på. Nu er du eksempelvis ved eftertanker om hvorfor jeg ikke gjorde
dit og dat...

M:)h
hans

Fra : ThomasB

Dato : 25-05-04 15:42

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=8153101d01d7030a&seekm=GrAqc.10267%24if5.3125%40fe17.usenetserver.com#link1

> Du førte debatten videre og det er ingen undskyldning!

Hvad er ingen undskyldning?

> bla bla bla ... absolut ingen relevans og du har ingen idé om hvor vidt
> jeg deler hans opfattelse eller ej, hverken politisk, afføringsmæssigt
eller
> i nogen som helst anden sammenhæng!

Jeg har en ret klar ide om, om du deler Bos meninger eller ej.

> Først svarer du bekræftende til at debatten begyndte med pensionist
afføring
> og nu påstår du at det har relevans fordi børn også har afføring??

Jeg svarede ikke bekræftende, jeg svarede ironisk. Jeg er klar over at ironi
kan være svært at forstå på skrift - og jeg tager gerne skraldet for
misforståelserne.

> Børn ligger mig bekendt ikke sidelæns med morgenavisen og skubber A4 pap
> under enden for derefter at putte det i syltetøjsglas og smide det ud i
> haven. "Barnagtig opførsel" er det nærmeste du kommer til relevans!

Nej, men det er da en mulighed for børnefamilier at bruge Bos metode eller
en ligende metode, med egende beholdere, så man undgår ble, som bl.a kan
være onanihæmmende. Den tråd du henviser til, startede for lang tid siden i
en anden tråd.
Det var det der blev diskuteret. At det så blev drejet ind på noget andet -
relateret - er vel i og for sig ok?

Jeg kan ikke se noget barnagtigt overhovedet - vis mig hvor.

Barnagtigt kan f.eks være følgende:
X bliver kritiseret for noget, og X starter så med at kritisere Y for noget
helt andet, for at forsvare sig selv, eller stille sig selv i bedre lys.

> [...]
>
> Det var der to som forsøgte, uden held. Så jeg tænkte jeg skulle prøve
> utraditionelle metoder (a la afføring i syltetøjsglas til morgenavisen,

Utraditionelle metoder skal være inden for gælende lov, som dit indlæg vedr.
Bo skal være inden for gruppens fundats.

> Og så leder det ene til det andet, som du selv
> var inde på. Nu er du eksempelvis ved eftertanker om hvorfor jeg ikke
gjorde
> dit og dat...

Du starter med at bringe et gammelt indlæg frem, som jeg har skevet.
Jeg spørger hvorfor du vælger at bringe det frem, når du nu selv bliver
kritiseret?

Gør det dit indlæg mere rigtigt af, at jeg også har gjort noget forkert - i
en anden retning?

Fra : hans

Dato : 25-05-04 20:50

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en ret klar ide om, om du deler Bos meninger eller ej.

Havde også forestillet mig at du var typen som antager uden holdbare
oplysninger til at underbygge antagelsen!

> Barnagtigt kan f.eks være følgende:
> X bliver kritiseret for noget, og X starter så med at kritisere Y for
noget
> helt andet, for at forsvare sig selv, eller stille sig selv i bedre lys.

Det kunne f.eks. være følgende:
Y kritiserer X for noget Y lige har gjort selv. X henviser til eksempler
hvor Y har gjort det samme. Y bliver sur fordi X har gjort opmærksom på
brøleren begået af Y.
Y fortsætter at forsvare sig med spørgsmål om hvorfor gjorde du ikke dit og
dat, efter at X har taget skraldet og gjort opmærksom på at det var med
vilje.

> Du starter med at bringe et gammelt indlæg frem, som jeg har skevet.
> Jeg spørger hvorfor du vælger at bringe det frem, når du nu selv bliver
> kritiseret?

Fordi Y kritiserede X for noget Y selv havde gjort dagen før.

> Gør det dit indlæg mere rigtigt af, at jeg også har gjort noget forkert -
> en anden retning?

X har ikke noget imod skraldet og har gjort opmærksom på at det var med
vilje. Og så fik Y orienteringsproblemer og vandrede ulykkeligt til sine
dages ende.

*Slut Prut Finale!*

M:)h
hans

Fra : Ole Stigaard

Dato : 25-05-04 20:53

On Tue, 25 May 2004 21:49:32 +0200, hans
<gider-ikke-at-modtage@spam-mail.dk> wrote:

> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hey drenge, smutter I ikke lige over i den rigtige sandkasse:
news://dk.admin.netikette ?
Det her har _intet_ med familie og børn at gøre

jeg har sat FUT til denne gruppe.

Mvh Ole S

Fra : ThomasB

Dato : 26-05-04 11:47

> Havde også forestillet mig at du var typen som antager uden holdbare
> oplysninger til at underbygge antagelsen!

Åhhh.. hold nu op mand.. Jeg går da ikke ud fra at du "advarer" mod en du
deler meninger med.

> noget
>
> Det kunne f.eks. være følgende:
> Y kritiserer X for noget Y lige har gjort selv.

Problemet er at X ikke forstår, at Y netop *ikke* har gjort det samme.

> X henviser til eksempler
> hvor Y har gjort det samme.

Nej, for X henviser til en tråd som er besvaret i et eksisterende indlæg.
Husk at X startede et indlæg.

> Y bliver sur fordi X har gjort opmærksom på
> brøleren begået af Y.

X projicerer..

> Y fortsætter at forsvare sig med spørgsmål om hvorfor gjorde du ikke dit
og
> dat, efter at X har taget skraldet og gjort opmærksom på at det var med
> vilje.

Y undrer sig over at X først kritiserer, når X selv bliver kritiseret.

> Fordi Y kritiserede X for noget Y selv havde gjort dagen før.

Y OPRETTEDE IKKE ET INDLÆG, HVIS ENESTE FORMÅL VAR AT SKADE ANDRE.
Y BESVAREDE ET INDLÆG, HVIS FORMÅL VAR AT FÅ BELYST FLERE OMRÅDER AF
AFFØRINGSMETODER.

> X har ikke noget imod skraldet og har gjort opmærksom på at det var med
> vilje.

Så tag dog imod skraldet, og luk mester.

> Og så fik Y orienteringsproblemer og vandrede ulykkeligt til sine
> dages ende.

Hvis Y skulle få orienteringsproblemer og være ulykkelig over X
fejltagelser, så skulle Y nok stoppe med at skrive på usenet - hvilke Y ikke
gør.

> *Slut Prut Finale!*

Tak, det var på tide.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-04 17:52

"hans" <gider-ikke-at-modtage@spam-mail.dk> wrote in message
> [...]

> under enden for derefter at putte det i syltetøjsglas og smide det ud i
> haven. "Barnagtig opførsel" er det nærmeste du kommer til relevans!

Hvis man kaster sin sunde naturvidenskabelige nysgerrighed over lortpis
emnerne, kan det også gavne dine børn.

Dog er min avancerede pionerforskning ikke noget, jeg anbefaler gjort rutine
for noget alderstrin af vore børn.

Min mor insisterede på toilet selv når vi camperede i ferierne, men min far
var en sej spejlder, som lærte mig fordomsfrihed.

Hvis man er på biltur og der ikke er rasteplads, så er det oplagt for alle,
og især børn at sætte sig på hug over syltetøjsglad, og erhvervchafører har
vist ofte en plastikkop de pisser i mens de kører, og så slynger de
indholdet ud af vinduet hvor der ikke er rasteplads eller lignende.

At børn i spejdersommerhus, hvor toilet er tilstoppet, ikke aflyser ferien,
men går spadetur og finder egnede skidesteder, finder jeg værdifuldt.

Hvis børn har set deres far eller bedstefar ligge på siden og læse avis og
skide på et eller andet, og så råber han til barnet "smid lige det her ud i
affaldscontaineren" så får man børn DET KAN TÆNKE og ikke er styret af fobi
og vaner.

Mine børn har jeg ikke presset til at gøre andet end hvad de ville, men de
har set at jeg er unormal og at det er ufarligt og lugtløst, og det giver
dem sund oprørsk begrænsning af autoritetstro. Sundt, sundt, sundt.

Fra : Anders S...

Dato : 25-05-04 17:36

"hans" <gider-ikke-at-modtage@spam-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er efter min mening yderst relevant at advare imod "net kooks".

Hans der er 50 der har gjordt det før dig dit indlæg er nytteløst.

såååå *PLONK*

MVH
Anders

Fra : hans

Dato : 25-05-04 20:20

"Anders S..." <Anderzzfjern_dette@fjern_dette_mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hans der er 50 der har gjordt det før dig dit indlæg er nytteløst.

Kommer an på hvilken nyhedsgruppelæser man anvender og hvorledes den er sat
op!

> såååå *PLONK*
>
> MVH
> Anders