MS Windows
briani 27239
Internet Explorer 6 - Adressefeltet har so~
Fra : Martin Nørgaard

Dato : 03-06-04 10:53

Hej,

Inter Explorer 6 på [1,8 Ghz Pentium 4 med 512 Mb RAM, XP Pro SP1], har
udviklet et sært lille problem. Når jeg indtaster en adresse i
adressefeltet, så går der oftest flere minutter før den reagerer efter
enter. Vælger jeg derimod et hyperlink eller lignende fra f.eks. foretrukne,
så reagerer den prompte.

Forresten: Nej, jeg er ret sikker på, at jeg ikke har Virus!

De venligste hilsener

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 11:17

On Thu, 3 Jun 2004 11:53:29 +0200 skrev "Martin Nørgaard"
<martin@no-spammulticlever.com> .

> [...]
>så reagerer den prompte.
>
>Forresten: Nej, jeg er ret sikker på, at jeg ikke har Virus!

Prøv at gå i Funktioner > Internetindstillinger og tøm mappen med midlertidige
filer. Det er før set at det hjælper på hastigheden. Når du er derinde så kig
også lige på hvormeget plads du har afsat til midlertidige internetfiler, måske
der skal pilles lidt ved det...

VH Martin

Fra : Martin Nørgaard

Dato : 06-06-04 23:04

Hej,

Tak for dit svar, men det var desværre ikke løsningen.

Martin