MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Isearch
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 31-05-04 18:21

HEJ.

Jeg har pludselig fået sådan en pisse irriterende "ISEARCH" toolbar i
internet explorer. Det er *IKKE* noget jeg frivilligt har installeret.

og den lader sig ikke fjerne ved at højreklikke oppe på toolbaren. Faktisk
har den spærret al adgang til de toolbar menuer, hvor man normalt selv kan
vælge hvad man vil have.

Jeg har prøvet at køre adaware, men den finder intet mistænkeligt. Og
toolbare ligger ikke i "tilføj fjern programmer".

hvordan får jeg lige denne pisse irriterende toolbar væk?

martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-04 18:40

Martin Mathiesen skriver:

> hvordan får jeg lige denne pisse irriterende toolbar væk?

7 sekunder med google og:
http://toolbar.isearch.com/uninstall/

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-05-04 18:41

Jeg bruger et gendannelsespunkt.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 31-05-04 20:08

Martin Mathiesen skrev i en meddelelse...
> [...]
> toolbare ligger ikke i "tilføj fjern programmer".
>
> hvordan får jeg lige denne pisse irriterende toolbar væk?

Skan computeren med Spybot S&D, som kan hentes her[1]. Programmet er
gratis.

[1] http://www.safer-networking.org/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/