MS Windows
briani 27239
Kan ikke vælge "Tilpas" ved alle mapper..?~
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-05-04 01:23

Hejsa,

Har lavet nogle mapper inde i "Dokumenter". Og har efterfølgende valgt
"Vis -> Store ikoner". Så kan man højreklikke på en mappe, og så kunne vælge
"Tilpas". Problemet er bare, at "Tilpas" ikke altid er der. Den kan også
forsvinde, efter at have været der. Så kan man nogle gange få den tilbage,
ved at flytte mappen et andet sted hen, og så flytte den tilbage til
"Dokumenter". Det kan også ske, at man ikke kan vælge det, når jeg laver en
NY mappe. Men hvis jeg lavede den et andet sted, og flyttede den til
"Dokumenter", så kunne man godt vælge den... :-//

Hvad er der med denne "Tilpas" funktion? Er dette normalt, eller er der
mening med galskaben?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 31-05-04 01:34

Sorry, det drejer sig om WinXP Home, dansk.