MS Windows
briani 27239
Printer tager alle resourcer
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 30-05-04 13:30

Når jeg sender et dokument til udskrivning, hakker musen og alle operationer i andre programmer reagerer meget langsomt!

Kan jeg på en eller anden måde sætte en indstilling, så printeren ikke får så høj prioritet??

Lars

Fra : John

Dato : 30-05-04 21:27

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> skrev i en
meddelelse news:pqkjb01ti1vl9isp3ou9c7cvmo2n7ehic3@4ax.com...
> [...]
operationer i andre programmer reagerer meget langsomt!

> Kan jeg på en eller anden måde sætte en indstilling, så printeren ikke får

Hej Lars!

Du har slet ingen svar fået på dit spørgsmål, men du har jo da rigtignok
heller ikke fundet det ulejligheden værd at gi' nogen som helst detaljer om
dit set-up.

Hvilken Windows? Hvor meget ram? Hedder din printer muligvis ét eller andet,
og har et typenummer? Har du prøvet at tale hårdt til den? Nå har du det!
Har den hidtil virket fint?

Mit bedste gæt: Du har fået dig en bette virus. Opdatere din antivirus og
kør en scanning. Har du ingen antivirus? Så få én her gratis (alle burde ha'
en): http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Løser det ikke problemet, bør du muligvis øge ram, eller installere et
hjælpe-program, f.eks:

http://www.snapfiles.com/get/rambooster.html eller:

http://majorgeeks.com/download.php?det=1670

Har du allerede mindst 128 MB ram til win98-2 eller 512 MB Ram til winXP,
vil disse programmer eller ekstra ram ikke være nogen hjælp.

Mvh John

---

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 30-05-04 21:55

On Sun, 30 May 2004 22:27:10 +0200, "John" <nogen@tdcspace.dk> wrote:

Okay, okay!

> [...]

>og har et typenummer? Har du prøvet at tale hårdt til den? Nå har du det!

XP,256MB,Minolta PageWorks/Pro 6, har ingen ører, Ja!

>Mit bedste gæt: Du har fået dig en bette virus. Opdatere din antivirus og
>kør en scanning. Har du ingen antivirus? Så få én her gratis (alle burde ha'
>en): http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Ingen virus - fuldt opdateret AVG - fuldt opdateret windows, Freeram XP Pro

> [...]
>
>Har du allerede mindst 128 MB ram til win98-2 eller 512 MB Ram til winXP,
>vil disse programmer eller ekstra ram ikke være nogen hjælp.

Du har ret - det har nok noget med RAM at gøre! Køber lidt mere!

Tak for dit svar!

Lars

Fra : John

Dato : 30-05-04 22:26

"Lars Holm Thomsen" skrev i en meddelelse >

> Du har ret - det har nok noget med RAM at gøre! Køber lidt mere!
>
> Tak for dit svar!
>
> Lars

Velbekomme Lars, godt vi fik os skudt ind på problemet!

Jeg humper selv derudaf med win98-2 og sølle 64 MB ram, hjulpet på vej af
FreeRam XP... kan ikke udvide ram (ingen ledig slot) i min antikvitet, men
det går endda!

Mvh John

---

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-05-04 07:29

"John" <nogen@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kør en scanning. Har du ingen antivirus? Så få én her gratis (alle burde

Har du belæg for at skrive det, eller er det noget, du tror?