MS Windows
briani 27239
Beskadiget tftp ??
Fra : Palle

Dato : 29-05-04 22:20

Hejsa
Under en scanning for virus med Norman fortæller Norman at der er 3
beskadigede filer
Det er tftp1120, tftp2440 og tftp3424
Så vidt jeg husker, og hvad jeg kan finde når jeg googler den lidt, er det
noget FTP software
Indstallationen er en helt ny Win XP, og der er ikke inst. nogen FTP
software på den
Hvad gør de filer så i min maskine nu ??
Mvh
PeterM

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-05-04 23:48

Palle skrev:

> Indstallationen er en helt ny Win XP, og der er ikke inst.
> nogen FTP software på den Hvad gør de filer så i min maskine
> nu ??

Fik den nyinstallerede WinXP adgang til nettet inden du fik
den patchet med diverse sikkerhedsopdateringer fra Microsoft?

Har du scannet computeren med andet end Norman? Prøv evt. en
af de utallige online-scannere som f.eks.:
<http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-04 00:05

Palle skriver:

> Hvad gør de filer så i min maskine nu ??

Den var nok for længe på net, uden opdatering

Sæt en firewall op inden du går på net med en maskine - lettest ved at
have en lukket router mellem dit lokale netværk og internet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe