msado15.dll i global.asa filen
Fra : Heine Alsaker

Dato : 03-05-01 07:46

Hej

Jeg benytter referencer til msado15.dll i de af mine ASP filer
hvor der er databaseoperationer.

Referencen i mine asp-filer ser således ud
<!-- METADATA TYPE="typelib"
FILE="C:\Inetpub\wwwroot\netblanket\ActiveForm\msado15.dll" -->
Dette betyder at jeg kan blive nødt til at rette i mange filer
for at vedligeholde applikationen hvis den f.eks. flyttes.

Jeg ønsker at undgå disse referencer ved at have een reference
fra min global.asa fil - kan I fortælle mig hvordan det gøres ?

Mvh Heine
hea@bording.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-05-01 10:15

"Heine Alsaker" <hea@bording.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ønsker at undgå disse referencer ved at have een reference
> fra min global.asa fil - kan I fortælle mig hvordan det gøres ?

Include? (SSI)

mch/Peter Lykkegaard