MS Windows
briani 27239
Windows ingen diskette!!
Fra : Oldman

Dato : 28-05-04 20:16

Hjæælp,lige pludseligt er der begyndt at komme en meddelse frem hvor der
står. windows ingen diskette:der er ingen diskette i drevet,indsæt en
diskette i drev d...som er mit cdrom dev..Lige lidt hjælper det,hvis jeg
trykker på annulere,den bliver ved med at komme frem..

Denis

Fra : John

Dato : 28-05-04 20:39

"Oldman" <Riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> diskette i drev d...som er mit cdrom dev..Lige lidt hjælper det,hvis jeg
> trykker på annulere,den bliver ved med at komme frem..

Hej Denis!

I disse for vort land så mørke virus- og spyware-tider, er det altid godt at
starte med en virus scanning, når 'puteren "...lige pludselig..." opfører
sig underlig. Her i huset har "pludselige" problemer med to 'putere (win98-2
og winXP på ADSL) alle haft virus- eller spyware-angreb som årsag.

Derfor: Opdater din anti-virus og kør en scanning. (AVG antivirus har på
"gode dage" op til tre daglige opdateringer!) Opdater og kør Ad-Aware
og/eller Spybot.

God jagt! John

---

Fra : Oldman

Dato : 28-05-04 22:36

Jeg vil prøve,bruge nu avast,men vil prøve afligevel..
Takker