MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Har fundet ny hardware
Fra : Aksel

Dato : 27-05-04 20:22

Jeg kører WinXP og har en Canon LBP-465 printer, der findes ingen WinXP
driver til denne så jeg bruger en uoriginal driver, det fungerer fint, men
ved hver start får jeg meldingen om ny hardware og er nødt til at klikke
annuler for at komme videre.

Kan man standse søgning efter ny hardware ved opstart?

Hilsen Aksel

Fra : Ditte Hansen

Dato : 27-05-04 20:54

"Aksel" <akselj@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> annuler for at komme videre.
>
> Kan man standse søgning efter ny hardware ved opstart?

Hej
Jeg har desværre måtte give min Canon LBP-465 væk, da jeg slet ikke kunne få
den til at køre XP.
Så nu er jeg da nysgerrig, for at høre hvilken driver du bruger.
For det har irriteret mig, at jeg ikke kunne løse det problem.

Hilsen Ditte

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 27-05-04 21:11

Ditte Hansen skrev i en meddelelse...

> [...]
> Så nu er jeg da nysgerrig, for at høre hvilken driver du bruger.
> For det har irriteret mig, at jeg ikke kunne løse det problem.

Det samme her...og hvis den ikke lige er til at finde på nettet poster
du den så ikke i dk.binaer?
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 27-05-04 21:57

virkede den driver der ligger på canon til lbp-465 ikke til xp

Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:5Xrtc.4691$Vf.183910@news000.worldonline.dk...

Fra : Ditte Hansen

Dato : 27-05-04 22:02

"Eigil Stoltz-Sørensen" <eist7@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> virkede den driver der ligger på canon til lbp-465 ikke til xp
>
> Med venlig hilsen Eigil

Hej Eigil

Jeg troede jeg havde prøvet alt! Både via google, og med hjælp fra
forskellige nørder, så det er ikke så lige til.
Canon har valgt ikke at opdatere denne driver.
Min printer (som min niece har arvet) er fra 1997, så helt ung er den jo
ikke. Men for mig var det virkelig en god printer.
Så nu ser jeg frem til at høre, hvordan andre har fået det til at virke
sammen med XP.

Hilsen Ditte

--

PS. Den gamle computer er død, og har købt en ny til min niece. Tak for din
telefonsupport, harddisken var stået helt af.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 28-05-04 10:46

> [...]
> jo ikke. Men for mig var det virkelig en god printer.
> Så nu ser jeg frem til at høre, hvordan andre har fået det til at

Jeg er blevet en lidt bedre nørd siden sidst jeg søgte en løsning på
problemet Selv om jeg ikke længere kan bruge løsningen til
noget(printeren er solgt), ville jeg da stadig gerne høre hvordan man
løser det.
Jeg har i mellemtiden fundet denne side[1].
Der kan man finde drivere til alt muligt gammelt grej. Og der står
driveren til LBP-465 faktisk og der er flere der har anbefalet den til
at den virker... Hvis der er nogen af jer der stadig har printeren ville
jeg da gerne høre om det passer at denne driver virker.

Jeg har lagt driveren i dk.binaer under tråden "Driver til LBP-465"

[1] http://driverguide.com/
[2] news:APDtc.4766$Vf.202979@news000.worldonline.dk

Fra : Aksel

Dato : 28-05-04 19:16

> [...]

> Så nu er jeg da nysgerrig, for at høre hvilken driver du bruger.
> For det har irriteret mig, at jeg ikke kunne løse det problem.

Jeg fandt driveren på
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=118586

Man skal have et password for at downloade, det er gratis

password: drivers
username: all

Windows påstår godtnok at det er en LBP-660 printer men det er egentlig
ligemeget hvis den kan printe.

Hilsen Aksel

Fra : IzNoGoUd

Dato : 28-05-04 09:25

On Thu, 27 May 2004 21:21:58 +0200, "Aksel" <akselj@nypost.dk> wrote:

> [...]
>ved hver start får jeg meldingen om ny hardware og er nødt til at klikke
Haløjsa vil du være så venlig at give nogle flere informationer ud
om din løsning?
XP home/pro, hvor du har fundet driver og måske andet du har lavet for
at få printeren op at køre!

Dit problem kan måske løses ved at ændre indstillingerne på
printerporten inde i Bios, jeg kan ikke huske hvad den skal stå til,
men jeg mener der kun er 4 muligheder, og du skulle prøve [Normal] de
andre hedder [ECP+EPP] , [ECP] og [EPP]

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"

Fra : MRN

Dato : 28-05-04 13:15

> [...]
> annuler for at komme videre.
>
> Kan man standse søgning efter ny hardware ved opstart?

I stedet for at annulere, så prøv at fortsætte og lad Windows selv søge
efter driveren... Hvis det er en driver du selv har lagt ind, er det ikke
sikkert at Windows ved at "den er der"... Men hvis den er lagt ind, skulle
den gerne finde den når den søger, og så derefter installere den, så du er
fri for den siger det, hver gang du starter...

MRN

Fra : Aksel

Dato : 28-05-04 19:25

Jeg har lagt driveren ind i dk.binaer

Hilsen Aksel

Fra : Aksel

Dato : 28-05-04 19:31

> Jeg har lagt driveren ind i dk.binaer
>
> Hilsen Aksel

Det lykkedes ikke, men driveren kan findes som jeg skrev i et tidligere
indlæg i denne tråd.

Fra : Ditte Hansen

Dato : 28-05-04 19:34

> Det lykkedes ikke, men driveren kan findes som jeg skrev i et tidligere
> indlæg i denne tråd.

Hej Aksel

Jeg har nu hentet den driver fra dk.binaer, så du har fået det til at virke.
Glæder mig til at høre, om du kan undgå, at den starter op med "ny hardware
fundet".

Hilsen Ditte