MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Et stort problem !
Fra : L@rs

Dato : 27-05-04 12:40

Hej

Jeg har lige købt mig en ny mobil tlf. (Nokia)

Vil så installere Softwaren til den på PCén.

Problemet er så, at jeg har i forvejen en "Nokia Media Player" som
progeammet
kræver fjernet.
MEN Når jeg vil afinstallere NMP - starter uninstall men bliver kun
halv-færdig.
Dvs. at programmet er der stadig...
Jeg har forsøgt med "regScrup" for at fjerne programoplysningerne så jeg kan
komme
videre. Men uden held.

Er der nogen der kan fortææe mig hvordan jeg nemmest får fjernet programmet,
Det kan da ikke være rigtigt, at jeg skal til at formatere harddisken ?????

På for hånd tak

Lars

Fjern "X" i mail adresse for replay

Fra : Kispus

Dato : 27-05-04 15:10

> [...]
programmet,
> Det kan da ikke være rigtigt, at jeg skal til at formatere harddisken

Hej Lars
Det var jeg ville forsøge:
Skriv "regedit" i kørboxen, og under "rediger trykker du på "Søg"
skriv så "Nokia" og slet alt hvad du finder.
Når du har slettet en post, så tryk F3 så søger den videre.
Mvh John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-05-04 16:58

L@rs skrev:

> Jeg har forsøgt med "regScrup" for at fjerne programoplysningerne så

Min favorit er RegCleaner. Der har ikke endnu været nogle rester som
jeg ikke har kunnet fjerne med RegCleaner.

Jesper G. Poulsen

Fra : Kispus

Dato : 27-05-04 17:16

> Min favorit er RegCleaner. Der har ikke endnu været nogle rester som
> jeg ikke har kunnet fjerne med RegCleaner.
> Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Er ikke enig med jesper, Jeg har dem begge, Regcleaner og RegScrupXP.
Forleden kørte jeg dem begge, Cleaner fandt 6 stk men Scrup fandt 86.
RegCleaner har jeg brugt i flere år, så stor var min forbavselse da jeg for
en
måneds tid siden fik Scrup og den fandt så mange. Det skal siges at den ikke
slettede noget den ikke måtte, det hele kører så fint.
Mvh. John
(Kørte lige dem begge, Cleaner fandt 1 og Scrup fandt 4)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-05-04 14:19

Kispus skrev:

> (Kørte lige dem begge, Cleaner fandt 1 og Scrup fandt 4)

Øhhh... Hvad finder de sådan "lige pludseligt"?

Jeg bruger RegCleaner når jeg jeg vil uninstallere et stykke software
der ikke medbringer en uninstaller.

Jesper G. Poulsen