MS Windows
briani 27239
w2k sp4 problemer
Fra : Lasse

Dato : 27-05-04 07:41

Jeg har netop opdateret min windows 2000 pro med den sidste service pack 4.
Efterfølgende kan jeg ikke lukke computeren ned.... jeg kan ikke køre
diskfrakmenter mere, jeg kan ikke køre diskoprydning.
Disse er kun nogle af de problemer som jeg har. Er der andre som kender til
disse og hvad anbefales der..
Hvad er der galt...

Håber at nogen kan hjælpe.

Hilsen Lasse

Fra : ///JJ

Dato : 27-05-04 10:59

Lasse wrote:
> [...]
> Disse er kun nogle af de problemer som jeg har. Er der andre som
> kender til disse og hvad anbefales der..

Jeg har aldrig været udsat for det du beskriver. Men hvis du har valgt at
gemme filerne under installationen, så kan du gå tilbage til dit oprindelige
system ved at afinstallere SP4. Evt. prøv at lægge den på igen derefter.

///JJ

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 27-05-04 15:46

On Thu, 27 May 2004 08:40:46 +0200, "Lasse" <larsa@post2.tele.dk>
wrote:

> [...]
>diskfrakmenter mere, jeg kan ikke køre diskoprydning.
>Disse er kun nogle af de problemer som jeg har. Er der andre som kender til

Jeg har på en Zitech-PC med Pentium III 800 MHz oplevet en del
lignende problemer med Win2K Pro efter installation af SP4 på min
kørende installation.

Hvis jeg derimod laver en ny, "ren" installation af Win2K Pro på samme
maskine, fungerer den tilsyneladende godt nok med SP4. (?!?)

Da jeg ikke gider ominstallere al min SW, og da maskinen kører
fuldstændig stabilt med SP3, har jeg har droppet SP4.

>Hvad er der galt...

Jeg bli'r dig svar skyldig...

--
<fjern to fra email-adressen>