MS Windows
briani 27239
Nix pille i Win XP
Fra : Kale Kop

Dato : 27-05-04 07:04

Jeg skal installere winxp på nogle maskiner på en skole.
I win98 dagene var der et program (kan ikke huske hvad den hed) som fik
windows98 ved maskinopstart til at køre i den konfiguration som man
havde sat den til uanset hvor meget der var pillet ved den. Maskinerne
skal bruges af eleverne og jeg har ikke lyst at skulle rette på
maskinerne hver 14. dag.
På forhåns tak
Kale

Fra : JSM

Dato : 27-05-04 14:26

"Kale Kop" <Fietser@email.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde sat den til uanset hvor meget der var pillet ved den. Maskinerne
> skal bruges af eleverne og jeg har ikke lyst at skulle rette på

Der findes en del af den slags. Kig f.eks. på
http://tucows.tdconline.dk/usermanage95_default.html for at se nogle af
slagsen.
Du kunne også overveje at smide et Reborn kort i maskinerne. Det virker. Du
kan se mere om rebornkort på http://www.reborn.dk/safetycard.htm.

mvh
Jesper

Fra : TSO

Dato : 27-05-04 18:58

> [...]
> havde sat den til uanset hvor meget der var pillet ved den. Maskinerne
> skal bruges af eleverne og jeg har ikke lyst at skulle rette på

Hej

Deepfreeze kan det du efterspørger-Ren softwareløsning

Dansk Agent
http://www.ccpro.dk/deepfreeze.htm

--
- -
Venlig hilsen

TSO

Fra : Kale Kop

Dato : 28-05-04 06:24

TSO skrev:

> Hej
>
> Deepfreeze kan det du efterspørger-Ren softwareløsning
>
> Dansk Agent
> http://www.ccpro.dk/deepfreeze.htm

Tak det var lige programmet jeg søgte
Kale