MS Windows
briani 27239
win logon i xp!
Fra : Gimmer

Dato : 26-05-04 11:52

Hej... Hvordan får jeg maskinen til automatisk at logge på med den ene
bruger som nu eksisterer på maskinen.

venlig hilsen Gimmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-05-04 19:44

Gimmer skriver:

> Hej... Hvordan får jeg maskinen til automatisk at logge på med den ene
> bruger som nu eksisterer på maskinen.

Googler lidt tilbage i gruppen, spøgrsmålet basvares ca 1 gang om
ugen....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Allan / Kolding

Dato : 26-05-04 19:47

Er det ikke fordi du har hentet den update til NET.ASP. ??
Efter denne update sletter jeg somregel kontoén NET.ASP og bevare filerne.
Så logger XP på igen automatisk.
Hvis man ikke gør det, vil den spørge hvilken konto den skal logge på.

--
MVH. Allan / Kolding

Prøv noget nyt !! Uden dumme regler m.v.
http://www.salgauktion.dk/auktion/index.php

KLIP

Fra : hcma

Dato : 27-05-04 10:07

"Gimmer" <Gimmer@[FJERN_MIG]email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej... Hvordan får jeg maskinen til automatisk at logge på med den ene
> bruger som nu eksisterer på maskinen.
>
> venlig hilsen Gimmer

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#slet_logon
m v h
hcma

Fra : Gimmer

Dato : 28-05-04 18:39

> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#slet_logon
> m v h
> hcma

Mange Tak...

Vh Gimmer.
PS: jeg kan stadig ikke se der skulle være andre som har spurgt om dette
emne.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-04 21:28

Gimmer skriver:

> PS: jeg kan stadig ikke se der skulle være andre som har spurgt om dette
> emne.

Åååh, du har ikke hørt om google groups ?

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=logon+xp&meta=group%3Ddk.edb.system.ms-windows.*>