MS Windows
briani 27239
Hovedrengøring
Fra : Henrik Hansen

Dato : 25-05-04 22:18

Hej NG

I forbindelse med "hovedrengøring" på min ene harddisk, der hvor jeg
opbevarer mine billedfiler, skete der en "katastrofe". I det jeg pludselig,
næsten helt uden min skyld, ikke kunne se partionerne.

Drevet ses nu som et samlet drev i stedet for flere partioner, og det værste
er at jeg får en fejlmeddelelse "drevet er ikke formateret, skal det
formateres nu?", og ikke kan åbne og/eller se
indholdet. Jeg har prøvet med et program der hedder "GetDataBack for NTSF",
men mine RAW
filer kan tilsyneladende ikke findes.

1000 kr. spørgsmålet er nu, er der nogen der har prøvet noget lignende
og/eller har et forslag til et bedre program? Jeg har set at der er
specielle foto rednings programmer.

På forhånd tak

Henrik

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 26-05-04 22:55

"Henrik Hansen" <henrikhhansenfjern@mail.tele.dk> skrev:
Tue, 25 May 2004 23:18:26 +0200 i dk.edb.system.ms-windows

> [...]
>.. spørgsmålet er nu, er der nogen der har prøvet noget lignende
>og/eller har et forslag til et bedre program?

Prøv programmet R-Studio, det kan sikkert klare opgaven.
R-Studio is a family of powerful and cost-effective undelete and
data recovery software. Empowered by the new unique data recovery
technologies, it is the most comprehensive data recovery solution
for recovery files from FAT12/16/32, NTFS, NTFS5 (created or
updated by Windows 2000/XP/2003) and Ext2FS (LINUX file system)
partitions. It functions on local and network disks, even if such
partitions are formatted, damaged or deleted. Flexible parameter
settings give you absolute control over data recovery.
Koster bare 50$
http://www.data-recovery-software.net/

Erik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-05-04 03:15

EasyRecovery Professional.
Hvis du ikke har skrevet noget til disken skulle det være til at
redde. Husk at du skal have en anden disk at restore til.