tæller
Fra : Loke

Dato : 27-05-04 20:19

Hej

Er her ikke en som kan anbefale en tæller der ikke ødelægger min HTLM
godkendelse (This Page Is Valid HTML 4.01 Transitional!) når jeg sætter
en tæller ind er siden ikke en valid html side mere ? der opstår en del
fejl på rapporten jeg får derfra.

På forhånd tak
Peter

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-05-04 21:02

Loke skrev bl.a.:
> [...]
> Transitional!) når jeg sætter en tæller ind er siden ikke en
> valid html side mere ? der opstår en del fejl på rapporten jeg

Jeg bruger både zipstat og chart og begge sted har jeg måtte
rette lidt i deres koder for at få siden til at valiere.
Fejlen ligger i deres javascript koder.

Men kom med et link til din side så kan vi bedre hjælpe dig.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : N/A

Dato : 28-05-04 08:04

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-05-04 08:04

Loke skrev bl.a.:
> Tak for det,her er linket:
> http://kannegaard.info/

Der var en dum lille fejl som havde sneget sig ind.
Du har sat </body> *før* tælleren den skal være *efter* tælleren.
Så virker det....

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Loke

Dato : 28-05-04 08:38

Ja det må du nok sige, jeg er ingen ørn til dette, men tusind tak for
din venlighed !

Hilsen Peter
---------------------------

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-05-04 12:18

Loke skrev bl.a.:
> Ja det må du nok sige, jeg er ingen ørn til dette, men tusind
> tak for din venlighed !

Det var da så lidt.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : John Friis Løndal

Dato : 28-05-04 12:44

> [...]
>godkendelse (This Page Is Valid HTML 4.01 Transitional!) når jeg sætter
>en tæller ind er siden ikke en valid html side mere ? der opstår en del

Jeg bruger denne:
http://s2.shinystat.com/

og er meget imponeret over statistikken man får i den frie version.

Prøv evt at klikke på linket nederst på min hjemmeside
www.honor.dk
For at se statistikken for mine sider.

Mvh
John

Fra : Gevaldi

Dato : 28-05-04 14:02

John Friis Løndal skriblede:
> Jeg bruger denne:
> http://s2.shinystat.com/
>
> og er meget imponeret over statistikken man får i den frie version.

Ja, det kan jeg da godt forstå, for den *tæller*
jo også ganske godt, da den jo flyver opad
hvergang man trykker på refresh :D

Jeg prøvede selv lige at sætte den på min
homepage og i løbet af 1 minut havde jeg
10 hits :(

Jeg vil anbefale at man bruger en mere seriøs
tæller som f.eks.:
www.chart.dk

--
/Gevaldi

Fra : John Friis Løndal

Dato : 28-05-04 16:00

Det smarte er som du ganske rigtigt siger, at tallet den viser på
siden er ubrugeligt, men prøv at se på statistikken. Her kan du bla.
se "rigtige besøg", hvilke lande, ISP og keywords de har brugt, og den
er gratis.
Det er den bedste statistik jeg har set for en gratis tæller.

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-05-04 19:33

John Friis Løndal skrev bl.a.:
> [...]
> de har brugt, og den er gratis.
> Det er den bedste statistik jeg har set for en gratis tæller.

Hvad kan den som zipstat ikke kan?
www.zipstat.dk

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Loke

Dato : 28-05-04 19:41

Jeg har valgt ZIP stat usynlig, virker meget fint !!!

Takker igen

MVH