Skift fra FP 2000
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 23-05-04 12:34

Hej Gruppe

Jeg bruger FP2000 i dag, men overvejer at købe en nyere udgave.

Giver det problemer? Jeg tænker på, om jeg bare kan åbne min side og
redigere som jeg plejer, eller er der noget jeg skal være opmærksom på??

Mvh
Pernille

--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Jørgen Graae Jensen

Dato : 23-05-04 16:47

> Jeg bruger FP2000 i dag, men overvejer at købe en nyere udgave.
>
> Giver det problemer? Jeg tænker på, om jeg bare kan åbne min side og
> redigere som jeg plejer, eller er der noget jeg skal være opmærksom på??

Hvis du kontakter Microsoft Danmark har de en prøveversion af FP 2003 man
kan benytte gratis i 3 md. tror jeg det er.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Petersson

Dato : 24-05-04 08:26

Pernille og Kennet wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Giver det problemer? Jeg tænker på, om jeg bare kan åbne min side og
> redigere som jeg plejer, eller er der noget jeg skal være opmærksom på??

Hej,

Det er der ingen problemer i. Jeg har faktisk både kørt med 2000, 2002 og
2003. Forskellen er blot, at man i de nyere kan skifte lettere mellem
siderne, idet de lægger sig som faneblade oppe i toppen i 2002. 2003 er
endnu bedre, især for dem, der gerne vil følge lidt med i HTML-kodningen.

Det eneste problem kan være, at udbyderen ikke er klar til den. Så hvis i
køber 2003, skal i ikke smide den gamle væk. Jeg har faktisk dem begge
liggende og skifter lidt mellem dem.

M.v.h.

Anders Petersson

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-05-04 20:48

Anders Petersson skrev bl.a.:

> Det eneste problem kan være, at udbyderen ikke er klar til
> den. Så hvis i køber 2003, skal i ikke smide den gamle væk.

Udbyder! Min er da lige glad med hvilken version jeg har.
FP 2003 virker kun under XP og 2000 ( den var til Prins Knud) LOL
--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-05-04 22:31

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev :

>Udbyder! Min er da lige glad med hvilken version jeg har.

Der kan være forskel, hvis man brug FP Extensions, da der kommer
flere nye i FP 2002 og 2003.

Så dem kan man ikke bruge, hvis serveren kun tilbyder FP 2000
Extensions.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-05-04 22:55

Der findes ikke FP2003 Extensions.
Hvis der benyttes FP2000 extensions på Serveren i stedet for FP2002
extensions, skal man huske at man ikke kan benytte ting der kun virker
med FP2002 Extensions.