Frontpage vs Dreamweaver
Fra : bettersexinc

Dato : 23-05-04 09:11

Hej alle.
Jeg bruger FP i dag, men ved ikke lige om det er det bedste valg....
Er der nogen der har erfaringer med både FP og Dreamweaver, så skriv gerne
for og imod.

Mvh bsi

--
Vær god ved dine børn --- de skal vælge dit plejehjem for dig

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-05-04 15:06

FP har sine fordele og ulemper, Dreamweaver har sine. Egentlig sammenligning
er ikke mulig, da det er forskelligt hvad folk går efter.
Den største ulempe ved Dreamweaver er imidlertid den pebrede pris programmet
koster -og det er ikke så meget mere det kan i forhold til FP 2003.

Spørgsmålet er derfor ikke rigtigt stillet: hvis man er en lille forening,
der vil udgive en hjemmeside, så er FP glimrende. Er man en stor virksomhed,
kan FP også være fin nok - så alting afhænger af hvad du mener dit program
skal kunne for at være godt nok.Det er et individuelt valg som man ikke kan
sige noget entydigt om.

--
ahw

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 23-05-04 19:06

bettersexinc wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>

> Mvh bsi
>

> --
> Vær god ved dine børn --- de skal vælge dit plejehjem for dig

Hej med jer

Jeg brugte også Frontpage 2000 før, men har endeligt købt Dreamwaever.
Jeg er langt mere glad for Dreamweaver end for Frontpage, Frontpage har en
del fyld kode.
Dreamweaver kan jeg bedst lide fordi den understøtter næsten alle formater
(Især swf(Flash) og mange andre formater).

Det bedste web program er Notepad.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-05-04 18:59

Det er en uendelig diskussion - brug hvad du har behov for - der er ingen
saglige argumenter for at man skal vælge Dreamweaver frem for FP 2003 -
heller ikke det med koderne.
Dreamweaver har nogle fordele, FP har nogle fordele - det hele drejer sig
om, hvad der er brug for - DW har dog den ulempe, at den er rasende dyr i
forhold til Frontpage.

--
ahw