"stjæle" knapper
Fra : Carlsen

Dato : 20-05-04 08:56

Hejsa NG...
Hvordan "stjæler" jeg fx. knapper fra et websted og bruger dem til min
hjemmeside?

Når jeg skal have siden uploaded skal jeg vel have et domæne - hvor er det
bedst at købe det?

-LC

Fra : Mette

Dato : 20-05-04 10:18

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside?
>
> Når jeg skal have siden uploaded skal jeg vel have et domæne - hvor er det

Du må ikke "stjæle" (eller "låne") noget som helst fra andre websteder uden
at spørge ejeren først. Lav dine egne originale knapper, så de ikke ligner
nogen andens.

Det er ikke nødvendigt med domæne, du kan uploade dit websted helt gratis på
www.frac.dk hvor du finder nærmere oplysninger.

mvh
Mette

Fra : Carlsen

Dato : 20-05-04 11:02

"Mette" <nobody@popx.dk> skrev i en meddelelse

> Du må ikke "stjæle" (eller "låne") noget som helst fra andre websteder
uden
> at spørge ejeren først. Lav dine egne originale knapper, så de ikke
ligner nogen andens.

Ooops^^...hvilket prg bruger man til det - jeg synes ikke FP har nogen
funktioner til at lave specielle knapper?!?

> Det er ikke nødvendigt med domæne, du kan uploade dit websted helt gratis

> www.frac.dk hvor du finder nærmere oplysninger.

OK..tak.

-LC

Fra : Mette

Dato : 20-05-04 11:40

> [...]
>
> Ooops^^...hvilket prg bruger man til det - jeg synes ikke FP har nogen
> funktioner til at lave specielle knapper?!?

Det ved jeg ikke noget om, jeg har aldrig forsøgt. Men du kan designe
knapper (faktisk hvad som helst) i f.eks. CorelDraw eller PhotoShop. Begge
programmer arbejder fint sammen med FrontPage. Eller du kan gøre som jeg:
lave et ganske almindeligt kedeligt link i en dropdown menu. Du kan finde
gratis downloads på f.eks. www.dynamicdrive.com

mvh
Mette

Fra : OKS-1 KK

Dato : 20-05-04 13:57

Højre klik og Gem som. Så her du den knap du vil have.