Knapper
Fra : Trine Birk Jensen

Dato : 19-05-04 07:58

Jeg har designet nogle menuknapper i Frontpage, og derefter
hentet koderne ind på min hjemmeside, som jeg ellers udelukkende
har kodet i notesblok.

Mit problem er, at knapperne ikke vil vises ved udgivelse på den
ene pc, men gerne på en anden?

Er der en som kan hjælpe mig?

mvh Trine

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Fynbo

Dato : 19-05-04 10:09

"Trine Birk Jensen" <tbj@imitec.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har kodet i notesblok.
>
> Mit problem er, at knapperne ikke vil vises ved udgivelse på den

Kom med et link, så er det lidt nemmere at hjælpe

Fynbo

Fra : Trine Birk Jensen

Dato : 19-05-04 10:16

Hej Fynbo

Her er siden:
http://www.imitec.dk/test/

Fra : Fynbo

Dato : 19-05-04 11:35

> Hej Fynbo
>
> Her er siden:
> http://www.imitec.dk/test/
>

> Trine

Har du husket at uploade fphover.class og fphoverx.class
til roden af dit websted?

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 19-05-04 11:41

> Har du husket at uploade fphover.class og fphoverx.class
> til roden af dit websted?
>
> Fynbo

Kan jeg se du har. Det er måske fordi dine brugere har slået java
fra i deres browser..

Fynbo

Fra : Trine Birk Jensen

Dato : 19-05-04 12:48

>Det er måske fordi dine brugere har slået java
> fra i deres browser..
>
> Fynbo

Hej Fynbo

Nej det var desværre heller ikke svaret på mit problem,
java er slået til!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-05-04 20:17

så er det formentlig en inkompatibel version de har installeret.
Du bør ikke forlade dig på Java knapper. Der er mange der slår det fra
eller ikke har det installeret.
Brug i stedet billeder. Eventuelt med et JavaScript til at skifte
billeder onclick.