Tips
Fra : Michael Sørensen

Dato : 15-05-04 14:08

Hej,

er der nogel erfarne, der vil dele lidt tips til opbygningen af en
hjemmeside med Frontpage 2000, så den dels ikke ser hobby-agtig ud
(refererer eksempelvis til temaerne i Frontpage, som jeg ikke er begejstret
for).

Jeg tænker på det visuelle mht. elementer, navigation osv.

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 15-05-04 19:43

Michael Sørensen <webmaster_m-s@stofanet.DANMARK.> skrev:
>Hej,

> [...]

Hej Michael

Kan du ikke selv lave knapperne, eller hente nogle du kan lide, og
så sætte dem ind.
Jeg er ikke nogen Ørn til FP, men har lavet to hjemmesider og er
igang med en tredie. Du må gerne skrive til mig hvis jeg kan
hjælpe.
Du kan se siderne her. www.royalmontana.dk/
www.dhejne.frac.dk/