Nyt Bundkort
Fra : Jim

Dato : 02-06-04 11:27

Hej Gruppe...

Jeg overvejer at skifte bundkort til noget nyere...
Og har derfor tænkt på, Kan man få bundkort der understøtter 2 processorer,
begge P4 +3ghz??
Og vil man i så fald få glæde af dem begge, både i windows & spil??
Hvis ja, er der så nogen i kan anbefale & fraråde mig?

Mvh Jim

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 02-06-04 12:39

On 2004-06-02, Jim <migselv_6@spammail.hotmail.com> wrote:
> Og vil man i så fald få glæde af dem begge, både i windows & spil??

I windows 2000 og fremefter vil du kunne få glæde af 2 processorer.
Ikke i spil

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-06-04 14:44

Thomas S. Iversen skrev:

> I windows 2000 og fremefter vil du kunne få glæde af 2 processorer.
> Ikke i spil

Jeg har ellers haft glæde af 2 processorer i NFS2SE på en Dual PPro 200.
Hvis jeg satte affinity til den ene PPro var spillet umuligt at spille.

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 02-06-04 18:22

On 2004-06-02, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

> Jeg har ellers haft glæde af 2 processorer i NFS2SE på en Dual PPro 200.
> Hvis jeg satte affinity til den ene PPro var spillet umuligt at spille.

Så lærte jeg også noget i dag! Ellers sjældent man ser et spil skrevet til
multiprocessor.

Thomas

Fra : Leony

Dato : 02-06-04 13:34

Jim wrote:
> Jeg overvejer at skifte bundkort til noget nyere...
> Og har derfor tænkt på, Kan man få bundkort der understøtter 2
> processorer, begge P4 +3ghz??

Vær opmærksom på at ikke alle Intel processorer kan køre SMP.

> Og vil man i så fald få glæde af dem begge, både i windows & spil??

Hvis Windows, programmer og spil understøtter 2 processorer, så ja.

> Hvis ja, er der så nogen i kan anbefale & fraråde mig?

Hvis du vil lave et dual setup, så kig på AMD's Athlon MP i stedet for.
God ydelse som er til at betale.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/