875p chipset hvad er anbefalingsværdigt?
Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 01-06-04 00:03

Hej er der een som kan anbefale et stabilt (det er 1. prioritet!) bundkort
med intel 875p chipsettet Jeg går ud fra det er 875p er intels nyeste og so
far bedste chipset..? ellers se bort fra chipsetkravet. Men som sagt
stabilitet er det vigtigste.

Jeg har før været glad for MSI, vil nogen hurtigt uddybe forskellen mellem
disse to:
MSI 875P NEO-FISR http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85341
og:
MSI 875P Neo-FIS2R http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=75745

Tak! :)
Kenneth Østergaard

Ved direkte svar fjernes ns fra mailadressen

Fra : Hans

Dato : 01-06-04 01:08

Kenneth Oestergaard wrote:
> [...]
> chipsetkravet. Men som sagt stabilitet er det vigtigste.
>
> Jeg har før været glad for MSI, vil nogen hurtigt uddybe forskellen

CPU
Supports Socket 478 for Intel® Pentium 4 (Northwood/Prescott/Extreme
Edition) processor
Supports up to 3.2GHz/FSB 800 and up
Supports FSB 533/800MHz

> MSI 875P Neo-FIS2R http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=75745

CPU
Supports Socket 478 for Intel® Pentium 4 (Northwood/Prescott) processor
Supports up to 3.2GHz/FSB 800
Supports FSB 533/800MHz

Det er nok MSI 875P NEO-FISR du skal satse på, og det er også det nyeste
i.flg. MSI' site.

/ Hans

Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 01-06-04 16:05

Hans wrote:

> Det er nok MSI 875P NEO-FISR du skal satse på, og det er også det
> nyeste i.flg. MSI' site.

OK. Så satser jeg på et *-FISR.
M.m. nogle vil anbefale en andet bundkort der virkelig er stabilt... til p4.

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-06-04 18:08

"Kenneth Oestergaard" <keonsdk@yahoo.dk> wrote in message

> OK. Så satser jeg på et *-FISR.
> M.m. nogle vil anbefale en andet bundkort der virkelig er stabilt... til
p4.

Asus bundkort.

Kører på mit tredje Asus bundkort. Har overvejet Asus model med i875p
chipset