Temperatur på bundkort og processor ??
Fra : Dennis

Dato : 31-05-04 19:46

Hej derude.

Har en Prescott processor på et Asus bundkort.

Hvad vil være normalt af temp. på bundkort og processor ?

mvh
Dennis

(ved svar på mail - fjern dyrene)

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 21:41

Dennis wrote:

> Har en Prescott processor på et Asus bundkort.
> Hvad vil være normalt af temp. på bundkort og processor?

Hvis det er en 3,2 GHz Prescott, som kan smide ca. 103 Watt af sig -
omkring 70-80°C.

http://processorfinder.intel.com/scripts/details.asp?sSpec=SL7B8
Thermal Spec hos Intel siger 73,2°C.

Har du en brandslukker i huset?

Fra : Dennis

Dato : 02-06-04 15:58

Hej Jens,

Tak for svaret.

> Har du en brandslukker i huset?

Brød mig ikke om varmeudviklingen og den er returneret nu og ombyttet tíl en
Northwood

mvh
Dennis

Fra : Dennis

Dato : 04-06-04 18:42

som ligger og svinger mellem 37 & 38 grader....

much better