P4 3 Ghz på Asus
Fra : philip

Dato : 27-05-04 21:10

Kan en Intel Pentium 4 3 GHz 1 MB L2 ikke køre på et ASUS P4P800 Deluxe?
Der er intet signal. Den grønne diode på bundkortet lyser, men blæseren
giver kun et lille ryk, og så sker der ikke mere.
Nogle ideer?

Mvh Philip

Fra : Esben

Dato : 27-05-04 22:33

"philip" <phpe@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er intet signal. Den grønne diode på bundkortet lyser, men blæseren
> giver kun et lille ryk, og så sker der ikke mere.

Har du installeret nyeste bios?

--
Esben

Fra : philip

Dato : 29-05-04 00:54

Jeg kan vel ikke installere en ny Bios, når maskinen er helt død?

mvh Philip

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-04 05:22

philip wrote:
> Jeg kan vel ikke installere en ny Bios, når maskinen er helt død?
>

> "Esben" <nospam@gruf.land> skrev i en meddelelse

Korrekt, det skal gøres med en processor, som er understøttet af den
nuværende Bios.

Dem, der skriver i toppen, får svar i bunden..

Fra : Jan Diamant¦

Dato : 29-05-04 10:32

Er det et nyt bundkort og CPU ???
Jeg oplevede noget tilsvarende med mit P4C800deluxe...svaret
var der at købe en ny strømforsyning med P4 stik på !!

Mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-04 13:15

Jan Diamant¦ wrote:
> [...]
> Jeg oplevede noget tilsvarende med mit P4C800deluxe...svaret
> var der at købe en ny strømforsyning med P4 stik på !!

Skriv under det du svarer på, så får du et svar.

Fra : philip

Dato : 29-05-04 18:32

"Jan Diamant¦" <jdi@fjernFILTERogNOSPAMosv_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Jan
>
> "Jens C. Hansen [Odense]" <"Jens C. Hansen [Odense]"> wrote in message

Hvad er et P4 stik. Er det det lille til 12 Volt?

mvh Philip

Fra : Jan Diamant¦

Dato : 31-05-04 17:24

ja Philip det er det lille 4 pols stik !!!

Hvis det ikke er monteret samtidigt med ATX stikket, så får bundkortet ikke
strøm nok, (eller også korrekt strøm ??)

Derfor oplevede jeg de samme symptoner som du oplevede, indtil at
jeg investerede i en strømforsyning med P4 stik.