Efterlysning: Info om octec Hippo 12 VIP
Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 24-05-04 20:00

Hejsa!

Jeg har en gammel 486'er som jeg vil ha rigget til som router, men
mangler lidt info om ram-type og -størrelser.

Jeg har forsøgt at google, men uden held. er der nogen der kan hjælpe
med lidt informationer om nævnte bundkort?

På forhånd tak

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning Wangerin

Fra : N_B_DK

Dato : 25-05-04 00:04

In news:<3eh4b0p4iveqfge9eg2e16h2d95j5cmd0c@4ax.com>
Henning Petersen Wangerin <henning.petersen+040521@hpc.dk> wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg har en gammel 486'er som jeg vil ha rigget til som router, men
> mangler lidt info om ram-type og -størrelser.

Det staves Octek, så mon ikke det er derfor du ikke har kunne finde noget,
men her er linket til det board:
ftp://ftp.octek.com.au/MAINBOARD/486/HIPPO_12/

Forresten din signatur er lidt for lang, den bør kun være på 4 linier, ret
venligst dette *S*

--
MVH.
N_B_DK