Xerox Phaser 8200 Farvelaserprinter
Fra : Johnt

Dato : 01-06-04 22:30

Hej !

Jeg har set på www.edbpriser.dk at man kan få ovennævnte Xerox laserprinter
til kr. 5.405.

Det virker umiddelbart til at være meget billigt, men er der er nogen som
har kendskab til denne ift. til konkurrenterne i samme prisklase.

Hilsen

Johnt

Fra : Jakob Værge

Dato : 02-06-04 12:20

jeg vil sige at til den pris kan det næsten betale sig at afprøve den, men
check lige prisen på B/W og Farver

Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 05-06-04 23:52

"Johnt" <listme@listme.dsbl.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det virker umiddelbart til at være meget billigt, men er der er nogen som
> har kendskab til denne ift. til konkurrenterne i samme prisklase.

Har kørt en del med en QMS 2200 dl. Umidelbart ser det ud til at de to
printere er opbygget over samme mekanik.....

Min QMS kørte ganske fint, dog er den ikke særlig god til farvebilleder.

QMS 2200 har også kun en laser, så ved farveudskrift skal laseren køre 4
gange. 1 gang for4 hver farve, hvilket giver en del larm, og gør
udskrivningen langsom.

Jeg ville i dag nok kigge på enten en brugt farvekopimaskine (billig i toner
og A3) eller en Epson Aculaser C4000. (7100 kr.)

Venligst

Torben Mondrup