Installation af _NYT_ trådløst netkort (PC~
Fra : Jes [1350]

Dato : 31-05-04 13:41

Hej NG

ATT: Trådløse netværks kyndige.

Jeg ville sætte pris på hjælp.

Jeg har en bærbar PC med Win XP Pro DK. Den har ikke indbygget trådløst
netkort.

Jeg har tidligere brugt et DLink DWL-610 (11/22 MBit wireless-net).

Jeg har efterfølgende købt AccessPoint og matchende PC-Card (PCMCIA) fra
TopCom i Super-G standarden (begge TopCom komponenter understøtter dette).

1. Er det nødvendigt at afindstallere DLink-kortet?

2. Hvis ja, hvordan? (Skal jeg fjerne softwaren og/eller driveren, som
fulgte med på CDen med DLink netkortet)

3. Kan man bare installere det nye PCMCIA trådløse netkort? (Kan man køre
med 2 forskellige trådløse netkort på samme tid ?)

Min router/accespoint virker fint : )

På Forhånd Tak

Jes Conradsen

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-04 13:49

Jes [1350] wrote:
> Hej NG
> ATT: Trådløse netværks kyndige.

Forkert gruppe.

dk.edb.netvaerk.traadloest findes - opdatér din liste over grupper,
hvis du ikke har den i listen.

FollowUp-To sat til ovenstående gruppe.